صفحه اصلی / اصناف / برندها / با پارتیشن بندی شیشه ای دکوراسیون مدرن داشته باشید
با پارتیشن بندی شیشه ای دکوراسیون مدرن داشته باشید

با پارتیشن بندی شیشه ای دکوراسیون مدرن داشته باشید

با توجه به گسترش روزافزون صنعت و تعدد ادارات و مجموعه های تجاری و اداری خصوصا و دولتی هر مجموعه ای نیازمند تقسیمات فضایی در عرصه فشایی خود می باشد تا بتواند تراکم لازم برای حضور کارمندان آن مجموعه و ارباب رجوع آن شرکت تامین نمایند؛ پارتیشن یکی از بهترین و زیبا ترین گزینه برای این تقسیمات می باشد و بستگی به فضای موجود می تواند از انواع متریال های موجود اعم از چوب،آجر،گچ،دیوار های پیش ساخته و شیشه ساخته شود. در میان متریال های نام برده پارتیشن شیشه ای بیشترین میزان و درخواست اجرا را در میان مشتریان دارا می باشد. با استفاده از پارتیشن شیشه ای می توان فضای داخلی را تقسیم بندی کرد که نقش عایق صوتی را نیز ایفا می کند. علاوه بر این از عوامل خارجی مانند گرد و غبار, حشرات و… جلوگیری می کند.

قیمت و هزینه پارتیشن شیشه ‌ای به عواملی مانند نوع آن که می‌تواند فریم دار و یا بدون فریم (فریم لس)، تک‌ جداره و یا دو جداره باشد. نوع شیشه، مساحت و ابعاد آن، ضخامت و … بستگی دارد.
انواع پارتیشن شیشه ای

⦁ پارتیشن شیشه‌ای تک جداره
⦁ پارتیشن شیشه ای دو جداره
⦁ پارتیشن شیشه ای ثابت و متحرک

پارتیشن شیشه ای تک جداره

پارتیشن شیشه ای تک جداره ابزاری برای جدا کردن فضاها در محیط های اداری و مسکونی می‌باشد که به صورت فریم دار و فریم لس قابل اجرا می‌باشند. استفاده از پارتیشن شیشه ای باعث می‌شود بدون اینکه مانع دید افراد بشود حریم خصوصی اش حفظ شده و تا حدودی مانع عبور صدا شود و همچنین نور در تمامی فضای داخلی انتقال یابد. این مدل از پارتیشن های شیشه ای را به صورت ریلی و تاشو نیز میتوان نصب نمود، پارتیشن شیشه ای ریلی و تاشو(لولایی) از یک قسمت شیشه ثابت و یک قسمت شیشه متحرک (که به عنوان درب استفاده می‌شود) تشکیل می‌شود. پروفیل های استفاده شده در پارتیشن های تک جداره از جنس آلومینیوم می‌باشد که مقاومت بالایی در مقابل زنگ زدگی و خوردگی دارند و شیشه های استفاده شده در این نوع پارتیشن ها، شیشه های سکوریت ۱۰ میلی متری می‌باشد که بسیار مقاوم می‌باشند و به راحتی شکسته نمی‌شوند. همچنین امکان استفاده از شیشه های لمینت با توجه به نظر کارفرما نیز وجود دارد که مقاومت پارتیشن را تا چندین برابر بیشتر کنند.پارتیشن های تک جداره نسبت به پارتیشن های شیشه ای دو جداره ابعاد و ضخامت کمتری دارند و بسیار مناسب برای جدا سازی و تقسیم بندی فضاهای کوچک می‌باشند اما از نظر عایق بودن در برابر صوت و محدود کردن دید نسبت به پارتیشن های دوجداره عملکرد ضعیف تری دارند.

انواع پارتیشن های شیشه ای تک جداره
⦁ پارتیشن شیشه ای رنگی و مات
⦁ پارتیشن شیشه ای اداری open office
⦁ پارتیشن شیشه ای فریم لس یا توکار
⦁ پارتیشن شیشه ای فریم دار یا روکار
⦁ پارتیشن شیشه ای ریلی

مزایای پارتیشن شیشه ای تک جداره
⦁ دست شما برای طراحی و همینطور ساخت انواع مختلفی از الگوها باز است.
⦁ قابلیت حمل آسان
⦁ این نوع پارتیشن در بازار برای همه سلیقه ها و محیط ها موجود است.
⦁ تا حدودی مانع عبور صدا می‌شود.
⦁ پارتیشن های شیشه‌ای سریع و آسان نصب می شوند.
⦁ کاهش میزان سر و صدا
⦁ فرآیند مونتاژ یک پارتیشن ساده به اندازه نصب آن سریع و بدون دردسر خواهد بود.
⦁ شفافیت و انتقال نور در محیط.
⦁ هزینه این نوع پارتیشن کمتر از دو جداره است.

پارتیشن شیشه ای دو جداره
پارتیشن شیشه ای دو جداره یکی از آیتم هایی است که این روزها در مراکز اداری، تجاری و بسیاری از سازمان ها طرح های مختلف آن را مشاهده می کنیم. پارتیشن های شیشه ای دوجداره به دلیل این که در برابر حرارت و آلودگی های صوتی مقاومت بالایی دارند بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. پارتیشن شیشه ای دو جداره از هدر رفت انرژی در فصول مختلف سال پیشگیری کرده و استفاده از آن ها در فضا سازی سالن های بزرگ برای ایجاد فضاهای کوچکتر با بهره مندی از ویژگی های شیشه بسیار مناسب است. پارتیشن شیشه ای دو جداره با قابلیت دیزاین بر اساس مساحت، ویژگی های محیطی مانند ارتفاع سقف، میزان نور و متناسب با انواع ساختمان های شرکتی وسازمانی، ادارات، ویلاها یا منازل با مزایای بسیار زیای مثل زیبایی و شیک بودن در محیط طراحی می گردد.

این پارتیشن ها موجب استفاده موثرتر از فضا شده و تقسیم کنندگی محیط، مقرون به صرفه بودن نسبت به روش های دائمی، نورپردازی مناسب و طبیعی و از همه مهم تر نصب سریع از مزایای این شیشه ها است. از پارتیشن شیشه ای دو جداره برای جداسازی محیط های اداری و گاهاً خانگی استفاده می گردد که می توانید بر روی آن انواع طرح ها را سفارش داده و پیاده سازی نمایید. پارتیشن های شیشه ای دوجداره به دو دسته کرکره دار و بدون کرکره اجرا می شود.پارتیشن های شیشه ای دوجداره و چند جداره از دو یا سه لایه شیشه سکوریت یا خام با اسپیسر و گاز آرگون همراه با فریم UPVC یا ترمال بریک بسته به سلیقه و درخواست کارفرما طراحی و تولید و اجرا می شود. این پارتیشن ها به دلیل ضخامت شیشه و فریم های اجرایی در برابر رطوبت،صوت و برودت کاملا مقاوم است. این پارتیشن مانند دیوار با مصالح بنایی و حتی بالاتر در برابر موارد فوق مقاومت خواهد داشت.
مزایای پارتیشن شیشه ای دو جداره
⦁ داشتن استقامت بالا
⦁ عایق بودن
⦁ شیک بودن
⦁ ارزان بودن
⦁ متنوع بودن
یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین خصوصیت‌، پارتیشن شیشه ای‌‌ دو جداره، این است که در قیاس با سایر مدل‌ها و به طور خاص شیشه‌های تک جداره، استقامت بیشتری دارد و در صورتی که در معرض اصطلاک قرار بگیرد، کم‌تر فرسوده می‌شود و در نتیجه، نیاز به انجام تعمیرات، به صورت قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا می‌کند و از این رو، نصب آن از لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه و معقول می‌باشد.

برای ارتقای بهره وری محیط خود آماده ‌اید؟
با پرچین پارتیشن تولیدکننده، طراح و مجری انواع پارتیشن اداری و پارتیشن شیشه ‌ای همراه باشید و به نشانی اینترنتی parchinco.com مراجعه نمایید . کارشناسان ما با توجه به فضا و خواسته های شما بهترین پیشنهاد را به شما ارائه خواهند داد.

همچنین مطالعه کنید:

تفاوت پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره

پارتیشن اداری اولین ویژگی که با ورود به یک دفتر خوب به چشم می خورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.