صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / ۱۹ کانال و صفحه مجازی فعال در حوزه ارز فردایی مسدود شد
۱۹ کانال و صفحه مجازی فعال در حوزه ارز فردایی مسدود شد

سردار اشتری:

۱۹ کانال و صفحه مجازی فعال در حوزه ارز فردایی مسدود شد

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: پلیس از تاریخ ۱۱ خرداد ماه جاری طرح ویژه‌ای را در خصوص معامله ارز فردایی اجرا کرده که در این مدت منجر به شناسایی و مسدود شدن ۱۹ کانال و صفحات مجازی فعال در این حوزه شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از انتخاب، سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در خصوص معاملات ارزی فردایی متاسفانه افرادی هستند که سوجویی می‌کنند و در این اوضاع و احول اقتصادی به دنبال منافع شخصی خودشان هستند.

به نوشته باشگاه خبرنگاران، وی ادامه داد: از نظر قانون و براساس مصوبات اخیر سران قوا معاملات فردایی سکه و طلا ممنوع اعلام و به پلیس اجازه برخورد با متخلفان در این حوزه داده شد.

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: معاملات فردایی یک حرکت غیرقانونی است و همه دستگاه‌های مسوول باید افرادی را که در این زمینه فعالیت می‌کنند را شناسایی کنند و پلیس با اشرافی که داشته اقدامات بسیار خوبی را در این زمینه انجام داده است.

وی تصریح کرد: پلیس از تاریخ ۱۱ خرداد ماه جاری طرح ویژه‌ای را در این خصوص اجرا کرده که منجر به شناسایی و مسدود کردن ۱۹ کانال و صفحات مجازی فعال در این حوزه شده است.

سردار اشتری اظهارداشت: افرادی که در زمینه ارز فردایی فعالیت می‌کردند توسط پلیس شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر و تحویل مسئولان قضایی شدند و مقادیر زیادی هم اسناد و مدارک و محتویات پرونده در اختیار ما است که با هماهنگی دستگاه قضایی رسیدگی لازم به این موضوع خواهد شد.

وی افزود: پلیس طی ماه‌های گذشته در امر مقابله با مخلان اقتصادی گام‌های خوبی را برداشته و کشفیات قابل ملاحضه‌ای را داشته‌ایم و این امر در موضوع آرامش بخشی به مجموعه اقتصادی کشور تاثیر گذار بوده است.

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: ۶۵ متهم اصلی در زمینه معاملات فردایی شناسایی و دستگیر و حدود ۲ میلیون و ۳۰ هزار قطعه ارز غیرقانونی نیز کشف شده است.

وی بیان کرد: ما با برنامه‌ریزی خوبی که در آینده داریم در خدمت دولت هستیم تا دولت در این بخش به اهدافی که مدنظر آن است دست پیدا کند و همه کمک کنند که موجب رضایت مردم باشد و در این مقطعی که از نظر اقتصادی فشار‌هایی بر روی مردم است حداقل‌های را ما بتوانیم در اختیار مردم قرار دهیم و جلوگیری کنیم از کسانی که به دنبال منافع شخصی خودشان هستند و دارند بر مردم عزیز فشار وارد می‌کنند بتوانیم آرامشی را در این حوزه اقتصادی ایجاد کنیم.

سردار اشتری اظهارداشت: بعد از اجرای طرح اقتصادی جدید دولت، پلیس از تمام توان خود در جهت مقابله با سودجویان استفاده کرده و در این زمینه قرارگاه ویژه‌ای در این خصوص در فراجا تشکیل شده است.

وی ادامه داد: طی دو ماه اخیر یک‌هزار و ۲۰۰ تن کالای اساسی شامل روغن، آرد و گندم، نهاده دامی کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش ۵۰ درصدی داشته است.

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: ارزش کالا‌های کشف شده ۲۷ هزار میلیارد ریال بوده و همچنین پنج هزار و ۸۰۰ نفر به اتهام اخلال در معیشت مردم شناسایی و دستگیر شدند.

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.