صفحه اصلی / اقتصادی / صنعت و معدن / جعفری: انتقال تجربه بین روابط عمومی ها با تقویت روحیه همگرایی/مخابره دستاوردهای تولید و اشتغالزایی در اولویت باشد
جعفری: انتقال تجربه بین روابط عمومی ها با تقویت روحیه همگرایی/مخابره دستاوردهای تولید و اشتغالزایی در اولویت باشد

در مراسم پایانی نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی شرکت های معدن و صنایع معدنی مطرح شد:

جعفری: انتقال تجربه بین روابط عمومی ها با تقویت روحیه همگرایی/مخابره دستاوردهای تولید و اشتغالزایی در اولویت باشد

رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: به منظور اثربخشی حوزه روابط عمومی شرکت ها در تحقق اهداف بخش معدن و صنایع معدنی، استراتژی انتقال تجربه و دانش با تقویت روحیه همگرایی بین فعالان این حوزه، در اولویت قرار بگیرد.
به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، وجیه الله جفری در مراسم پایانی نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی شرکت های بخش معدن و صنایع معدنی افزود: برگزاری گردهمایی مدیران روابط عمومی زمینه ساز ایجاد ارتباط قوی بین فعالان این حوزه است.
وی عنوان کرد: روابط عمومی دارای نقش های برون و درون سازمانی است. در حوزه رسانه؛ مسئولیت روابط عمومی ها نسبت به گذشته دشوارتر شده است چراکه ابزارهای ارتباط جمعی و ارایه مطالب غیرواقعی روبه گسترش است.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: در این راستا روابط عمومی ها باید برای هر پروژه کاری دارای استراتژی باشند و با دقت و همت بیشتر، برنامه ها را به نتیجه رسانند.
اطلاع رسانی دستاوردها
جعفری با تاکید بر اطلاع رسانی دستاوردها و برنامه های شرکت ها توسط روابط عمومی ها، گفت: ایمیدرو به همراه شرکت های تابعه و وابسته سهم قابل توجهی در بازار سرمایه دارد. بنابراین ظرفیت برای اعلام دستاوردهای اقتصاد معدن و صنایع معدنی بسیار بالا است.
رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: ما به عنوان کارکنان حوزه معدن و صنایع معدنی باید واقعیت ها و رویدادهای جاری مجموعه متبوع خود را بشناسیم تا با نگاه درست برای افکار عمومی شفاف سازی کنیم.
روابط عمومی؛ زمینه ساز توسعه
جعفری با بیان اینکه روابط عمومی باید زمینه ساز توسعه در بخش تولید باشد، اظهار داشت: به اهمیت موضوع روابط عمومی واقف هستم و اگر بتوانیم این حوزه را به درستی مدیریت کنیم، به نتایج خوبی در کلان یک بنگاه اقتصادی همچون تولید و اشتغال خواهیم رسید.
وی افزود: باید به دنبال طرح ریزی و دنبال کردن مسائلی باشیم که کمتر به آن ها فکر کردیم. همچون مسائلی پیرامون موفقیت پروژه های گره خورده یا راکد؛ که در این راستا نقش روابط عمومی ها در مشاوره مدیران سازمان تعیین کننده است.
هدفمندی در استراتژی ها
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: اگر بهره لازم از گردهمایی را طبق برنامه ریزی اولیه نداشته باشیم، فرصت را از دست داده و به طور حتم به هدفی که از ابتدای گردهمایی بر روی آن تمرکز کرده ایم، دست نخواهیم یافت.
جعفری افزود: در این زمینه پس از گردهمایی مسائل را دنبال و ارزیابی کرده تا به نتایج مورد نظر دست یابیم.
وی ضمن قدردانی از میزبانی شرکت فولاد مبارکه در برگزاری این گردهمایی، افزود: روابط عمومی ها نباید دچار روزمرِگی شوند. با ایجاد ارتباط موثر بین روابط عمومی ها در قالب برگزاری گردهمایی و حضور در شرکت های معدنی کشور، روحیه ایده پردازی و مخابره اخبار امیدبخش در جهت امیدآفرینی بین مردم را تقویت کنید.
نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی شرکت های معدن و صنایع معدنی، ۲۶ تا ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی شرکت فولاد مبارکه برگزار شد.

همچنین مطالعه کنید:

فاصله ۲۲ درصد تولید خودرو با برنامه ها/ تولید به هدف نرسید

به گزارش کسب و کار نیوز، سال گذشته یک میلیون و ۳۴۸ هزار دستگاه خودرو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.