صفحه اصلی / اصناف / برندها / صنعت روز؛ نمایندگی اشنایدر الکتریک در ایران
صنعت روز؛ نمایندگی اشنایدر الکتریک در ایران

صنعت روز؛ نمایندگی اشنایدر الکتریک در ایران

اگر حوزه فعالیت شما مرتبط با صنعت برق باشد، به طور قطع نام نمایندگی اشنایدر را شنیده‌اید. برند اشنایدر یکی از بزرگ‌ترین و مطرح‌ترین شرکت‌های تولیدکننده انواع محصولات الکتریکی محسوب می‌شود. مجموعه مذکور به تولید محصولات باکیفیت الکتریکی مشهور است. کسانی که در صنعت برق مشغول به فعالیت هستند، مهم است که محصولات الکتریکی خود را به طور مستقیم از نمایندگی اشنایدر تهیه نمایند. کمپانی اشنایدر برای سهولت دسترسی افراد به محصولات الکتریکی، تمامی تولیدات را با درجه کیفی عالی به نمایندگی‌های مجاز خود ارسال می‌کند. خرید مستقیم از نمایندگی مزایای زیادی را در پی دارد که در ادامه به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

معرفی برند اشنایدر

کمپانی اشنایدر الکتریک یک تولیدکننده تجهیزات الکتریکی می‌باشد که دفتر مرکزی آن واقع در کشور فرانسه است. اشنایدر در زمینه تولید انواع تجهیزات الکتریکی و همچنین توزیع و انتقال انرژی الکتریکی فعال می‌باشد. برای نخستین بار برادران اشنایدر که مؤسسین این کمپانی بودند، در قرن ۱۹ تلاش خود را جهت تولید تجهیزات صنعتی با استفاده از ایده‌های منحصربه‌فرد به‌کار گرفتند. پس از موفقیت برادران اشنایدر در تولید انواع تجهیزات فولادی و ماشین‌‌آلات صنعتی، حیطه فعالیت این شرکت گسترش یافت. در سال‌های اخیر نمایندگی‌های اشنایدر الکتریک در سراسر جهان افزایش یافته است. افراد می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مذکور متناسب با نیاز خود محصولات الکتریکی با درجه کیفی عالی، قیمت مناسب و تضمین کیفیت خریداری نمایند. لازم به ذکر است که در حال حاضر کشورهای مختلف اجازه تولید قطعات اشنایدر را تحت لیسانس برند مذکور دارند.

جالب است بدانید که کمپانی مشهور اشنایدر الکتریک در سال ۱۳۷۹ در ایران و به طور دقیق در شهرستان کرج کارخانه‌ای را به منظور تولید و مونتاژ کلیدهای مینیاتوری تیپ C60N از ۲ تا ۶۳ آمپر احداث نمود. نمایندگی اشنایدر الکتریک با تولید و پخش محصولاتی نظیر انواع سنسور، انواع متنوع تایمر، انواع مختلف کنترل از راه دور، انوای فیوزهای مینیاتوری تک فاز و سه فاز در تمامی رنج‌ها، انواع کلید دوطرفه برق شهر ژنراتور تا ۶۳۰ آمپر و موارد دیگر به مراکز فروش یا مصرف‌کنندگان امکان دسترسی سریع، بدون دردسر و با قیمتی مناسب را برای آن‌ها فراهم ساخته است.

چرا باید محصولات اشنایدر را از نمایندگی اشنایدر تهیه کنیم؟

به طور قطع افرادی که در زمینه صنعت برق مشغول به فعالیت هستند نام کمپانی اشنایدر را بارها شنیده‌اند. برند مذکور در سال‌های اخیر توانسته است با داشتن افراد خلاق و ارائه محصولات اورجینال و باکیفیت، توجه بسیاری از کشورهای جهان را به سوی خود جلب کند. به طوری که کمپانی بزرگ اشنایدر دارای نمایندگی‌های مختلف در بسیاری از کشورهای جهان می‌باشد. همین موضوع بهترین دلیل برای اعتماد به اشنایدر است. ایران نیز یکی از کشورهایی می‌باشد که نمایندگی مجاز اشنایدر در آن قرار دارد.

وجود نمایندگی مجاز اشنایدر در ایران سبب شده است تا هم‌وطنان عزیز به راحتی بتوانند به لوازم و محصولات باکیفیت برند اشنایدر دسترسی پیدا کنند. در واقع می‌توان گفت خرید از نمایندگی‌ها راحت‌ترین راه برای دسترسی به محصولات اشنایدر است. جالب است بدانید که کمپانی اشنایدر دارای نمایندگی‌های معتبر در بیش از ۱۰۰ کشور جهان می‌باشد. شرکت اشنایدر در اوایل کار خود در زمینه تولید محصولات متنوع از جمله اسلحه، کشتی و برخی صنایع فلزی مشغول به کار بود. اما پس از انجام تغییرات و اصلاحات، شرکت اشنایدر به طور تخصصی در زمینه صنعت برق فعالیت خود را شروع کرد. نمایندگی مجاز اشنایدر الکتریک این امکان را برای همگان فراهم آورده است تا بتوانند به راحتی از محصولات این برند پرآوازه بهره ببرند. لازم به ذکر است که محصولات برند اشنایدر الکتریک توسط نمایندگی‌های مجاز آن با تضمین کیفیت و به صورت اورجینال قابل ارائه می‌باشند.

مزایای استفاده از محصولات اشنایدر الکتریک

استفاده از محصولات اشنایدر مزایای بسیار خوبی به همراه دارد. اشنایدر الکتریک یک شرکت پیشرو در صنعت برق می‌باشد که محصولات الکتریکی را با کیفیت عالی تولید و به بازار عرضه می‌کند. اشنایدر الکتریک توانسته است با رعایت استانداردهای مختلف در فرآیند تولید، ایمنی محصولات متنوع برقی را افزایش دهد. وجود نمایندگی اشنایدر در ایران سبب شده است تا افراد فعال در زمینه صنعت برق به تجهیزات و قطعات الکتریکی مدرن و باکیفیت دسترسی پیدا کنند. ایمنی محصولات الکتریکی بسیار حائز اهمیت است. محصولات الکتریکی اشنایدر از ایمنی بسیار بالایی برخوردار بوده و همچنین بسیار باکیفیت می‌باشند. لازم به ذکر است که کیفیت بالا و ایمنی مناسب محصولات الکتریکی دو عامل مهم هستند که سبب افزایش بازدهی کار می‌شوند.

محصولات تولید شده توسط کمپانی اشنایدر الکتریک که توسط نمایندگی مجاز اشنایدر در ایران نیز عرضه می‌شوند را می‌توان به دسته‌های مختلف تقسیم‌بندی نمود. مهم‌ترین محصولات اشنایدر محصولات ولتاژ پایین، اتوماسیون اداری، سیستم‌های کنترل‌کننده، خنک‌کننده‌ها، محصولات مناسب کسب‌وکارهای کوچک و … می‌باشند. علاوه بر محصولات فوق، برند مذکور دارای محصولات متنوع دیگری نظیر کلید هوایی اشنایدر، رله کنترلی، رله ضربه‌ای، سنسور و شاسی، کلید اتوماتیک، اتوماسیون صنعتی، لوازم اندازه‌گیری، میکروسوئیچ، کنتاکتور و کلید حرارتی بوده که با بهترین درجه کیفیت تولید و به بازار عرضه می‌شوند. افرادی که در زمینه اتوماسیون اداری و صنعت برق مشغول به فعالیت هستند می‌توانند برای تهیه و استفاده از بهترین محصولات این حوزه به نمایندگی اشنایدر در ایران مراجعه نمایند. نمایندگی‌ مجاز اشنایدر این امکان را فراهم می‌سازد تا چنین افرادی بدون دردسر به محصولات متنوع دسترسی پیدا کنند. لازم به ذکر است که قیمت‌های رقابتی ارائه شده توسط نمایندگی‌های اشنایدر برای محصولات مذکور سبب رضایت کاربران خواهد شد.

صنعت روز؛ نمایندگی اشنایدر الکتریک در ایران

همانطور که ذکر شد، کمپانی اشنایدر در بسیاری از کشورها دارای نمایندگی‌های مجاز است که افراد می‌توانند با مراجعه به این مراکز محصولات متنوع اشنایدر را خریداری نمایند. وجود نمایندگی‌های مجاز اشنایدر سبب صرفه‌جویی در هزینه‌ها برای افراد فعال در حوزه صنعت برق شده است. چرا که با مراجه به نمایندگی اشنایدر در ایران می‌توان محصولات اورجینال را با قیمت مناسب و کیفیت عالی تهیه کرد.

مجموعه «صنعت روز» یکی از معتبرترین و بهترین نمایندگی‌های اشنایدر الکتریک در ایران محسوب می‌شود که با در اختیار داشتن کادری مجرب و حرفه‌ای توانسته است خدمات زیادی را به فعالان در حوزه صنعت برق ارائه دهد. فروشگاه صنعت روز فعالیت خود را به طور رسمی در سال ۱۳۹۱ آغاز کرد و تاکنون توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان را جلب نماید. برای دسترسی به بهترین محصولات برند اشنایدر با قیمت بسیار مناسب می‌توانید به آدرس https://sanatrooz.com/ مراجعه نمایید.

همچنین مطالعه کنید:

تفاوت پارتیشن اداری تک جداره و دوجداره

پارتیشن اداری اولین ویژگی که با ورود به یک دفتر خوب به چشم می خورد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.