صفحه اصلی / اقتصادی / تولید و تجارت / سامانه بازارگاه شارژ شد/ مشکلی در تامین نهاده‌ها وجود ندارد
سامانه بازارگاه شارژ شد/ مشکلی در تامین نهاده‌ها وجود ندارد

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی اعلام کرد

سامانه بازارگاه شارژ شد/ مشکلی در تامین نهاده‌ها وجود ندارد

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی کشور گفت: ذرت و کنجاله سویا در سامانه بازارگاه شارژ شده و امکان خرید نهاده برای مرغداران نیز فراهم است.

حبیب اسدالله نژاد با بیان اینکه بعد از دو ماه توزیع قطره چکانی نهاده بالاخره نهاده‌های دامی تا ۱۴ اردیبهشت ماه در سامانه بازارگاه شارژ شد، گفت: مشکلات تامین نهاده در سامانه بازارگاه رفع و کنجاله سویا و ذرت به میزان کافی بارگذاری شده است و مرغداران هم خریدهای خوبی انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: واحدهای مرغداری که تا ۱۴ اردیبهشت ماه اقدام به جوجه‌ریزی کرده‌اند و جوجه‌ریزی آنها توسط سازمان دامپزشکی استان مربوطه تایید شده است امکان خرید نهاده دارند و می‌توانند بر اساس سهمیه در نظر گرفته شده برای واحدهایشان، نهاده خریداری کنند.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی کشور گفت: البته میزان سهمیه اختصاصی کاهش یافته و عملا سن و وزن کشتار هم به تبع آن کاهش پیدا کرده و تولید و عرضه مرغ سایز استارت خورده و اگر تعادل بین تولید و تقاضا برقرار شود، اقدامی مثبت تلقی و در غیر این‌صورت افزایش قیمت تمام شده برای تولید را در پی خواهد داشت.

وی در پایان گفت:‌ امیدواریم مشکل تاخیر در بارگیری نهاده‌ها نیز به سرعت حل شود و نهاده با تاخیر یک تا دوماهه به دست مرغدار نرسد.

همچنین مطالعه کنید:

سازمان امور مالیاتی: جلوی فعالیت‌های غیرمولد سفته بازی را می‌‌گیریم/کاهش فشار مالیاتی بر تولید

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور تصریح …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.