صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / رویدادها / رویدادهای «زنگ تفریح» و «استارکاپ» در اینوتکس ۲۰۲۲ برگزار می شود
رویدادهای «زنگ تفریح» و «استارکاپ» در اینوتکس ۲۰۲۲ برگزار می شود

با شعار «تفریح با چاشنی نوآوری»

رویدادهای «زنگ تفریح» و «استارکاپ» در اینوتکس ۲۰۲۲ برگزار می شود

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری در پارک فناوری پردیس همانند دوره گذشته با برگزاری 2 رویداد «زنگ تفریح» و «استارکاپ» با هدف ایجاد فضایی پرنشاط همراه خواهد بود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، با شعار «تفریح با چاشنی نوآوری» نمایشگاه اینوتکس امسال میزبان برگزاری ۲ رویداد جذاب و هیجان انگیز «زنگ تفریح» و «استارکاپ» است. رویدادهایی که می تواند زمینه ساز ایجاد فضایی پرهیاهو و با نشاط در این رویداد فناورانه باشد. رویداد «زنگ تفریح» مجالی برای استراحت، بازی، سرگرمی در همجواری بخش‌های متنوع و تخصصی نمایشگاه است که می‌تواند خستگی‌های معمول نمایشگاه‌گردی را از تن مخاطبان خارج کند. زنگ تفریح اینوتکس، تجربه‌ای جدید در میان نمایشگاه‌های موجود است که سال گذشته برای اولین بار توسط اینوتکس به حاضرین هدیه شد. هدف از این بخش ایجاد یک فضای شاداب و پر انرژی در کنار بخش های تخصصی و تجاری نمایشگاه بود تا بدین ترتیب مخاطبان ضمن استراحت بین جلسات ومذاکرات کاری، از این فضا برای معاشرت با دیگر شرکت کنندگان در رویداد اینوتکس استفاده نمایند.

اینوتکس ۲۰۲۲ شاهد تنوع بیشتر بازی های این رویداد نسبت به سال گذشته خواهد بود تا فضای فانتزی و جذاب تری برای مخاطبان اینوتکس ۲۲ رقم بخورد.

جام «استارکاپ» یکی از بخش های زنگ تفریح اینوتکس می باشد که از ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت‌ماه در جریان این نمایشگاه برگزار می‌شود و یکی از جذاب‌ترین و پرهیجان‌ترین بخش‌های نمایشگاه همراه با حضور تماشاگران است. استارکاپ یک جام بازی‌های رایانه‌ای است که استارتاپ‌ها درقالب تیم‌های دو نفره در آن شرکت می کنند.

این رویداد سال گذشته با محوریت ۲ رشته PES20 و FIFA20 مسابقه برگزار شد اما باتوجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته و بازخوردهای شرکت‌کنندگان در رقابت های سال گذشته، امسال این رقابت ها تنها در رشته FIFA22 در کنسول پلی استیشن با حضور ۱۶ تیم به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

گفتنی است ثبت نام جام «استارکاپ» به زودی آغاز و از طریق سایت اینوتکس اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

استخدام و نگهداشت نیرو دو دغدغه جدی استارتاپ ها

  سارا نظری مشاور کارآفرینی معتقد است استخدام و نگهداشت نیرو دو دغدغه جدی شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.