صفحه اصلی / سرخط خبرها / رشد هزینه های تولید لوازم خانگی را جبران می کنیم
رشد هزینه های تولید لوازم خانگی را جبران می کنیم

معاون وزیر صمت:

رشد هزینه های تولید لوازم خانگی را جبران می کنیم

معاون وزیر صمت گفت: با توجه به شرایط بازار و افزایش هزینه ها، در حال بررسی راهکارهای جبرانی هستیم تا بتوانیم از تولید انبوه لوازم خانگی حمایت کنیم.

به گزارش کسب و کا رنیوز به نقل از  خبرگزاری مهر معاون وزیر صمت گفت: با توجه به شرایط بازار و افزایش هزینه ها، در حال بررسی راهکارهای جبرانی هستیم تا بتوانیم از تولید انبوه لوازم خانگی حمایت کنیم.

محمدمهدی برادران با بیان اینکه رویکرد دولت در صنعت لوازم خانگی، رویکرد تولید انبوده و دادن پاسخ مناسب به نیاز داخل است، اظهار کرد: با توجه به شرایط بازار و افزایش برخی از هزینه‌ها که مورد توجه تولیدکنندگان است، جلساتی را برگزار کردیم و در حال بررسی راهکارهای جبرانی هستیم تا بتوانیم از تولید انبوه لوازم خانگی حمایت کنیم.

معاون صنایع عمومی وزیر صمت افزود: تلاش این است که تمام ظرفیت‌های موجود را برای ارائه راهکارهای جبرانی در نظر بگیریم؛ البته شاید این مساله مقداری زمانبر باشد.

وی در مورد میزان تولید لوازم خانگی، گفت: سال گذشته شاهد افزایش بیش از یک میلیون دستگاهی لوازم خانگی بودیم و تولید از ۱۵ میلیون دستگاه به ۱۶.۵ میلیون دستگاه رسید که خود یک رکورد محسوب می‌شود.

برادران افزود: همچنین سال گذشته ارزبری صنعت لوازم خانگی ۴۰ درصد کاهش یافت و از یک و نیم میلیارد دلار به ۹۰۰ میلیون دلار رسید که نشان می‌دهد برنامه‌ها در حوزه عمق ساخت داخل به خوبی جلو می‌رود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.