صفحه اصلی / سرخط خبرها / نامه نگاری شافعی با وزیر صمت/ منابع اتاق را مستقل بررسی کنید
نامه نگاری شافعی با وزیر صمت/ منابع اتاق را مستقل بررسی کنید

نامه نگاری شافعی با وزیر صمت/ منابع اتاق را مستقل بررسی کنید

رئیس اتاق بازرگانی ایران در نامه ای به وزیر صمت در خصوص حواشی اخیر بودجه این نهاد، برای بررسی مستقل درباره میزان منابع و مصارف این نهاد در سه سال اخیر اعلام آمادگی کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرنگار مهر، غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران در نامه‌ای به سید رضا فاطمی امین وزیر صمت در خصوص حواشی اخیر بودجه اتاق بازرگانی، اعلام کرد که اتهامات مالی وارده به این نهاد، اساس ندارد.

در این نامه آمده است: همچنانکه مستحضرید به هنگام بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ در مجلس شورای اسلامی، مباحثی پیرامون منابع درآمدی اتاق‌های بازرگانی، صنعت، معدن و تجارت و کشاورزی مطرح شد. اگرچه در آن زمان ضمن بیان توضیحات درباره مأخذ و نحوه محاسبه اینگونه درآمدها، مستندات نیز برای اعضای کمیسیون تلفیق ارسال شد، متأسفانه بار دیگر با مقاصد نامشخص این مطالب در فضای رسانه‌ای منتشر شده است و اتهامات سنگینی تحت عنوان اختلاس نیز به آن اضافه شده است.

از جنابعالی به عنوان رئیس شورای عالی نظارت درخواست دارد تا اقدام لازم را برای بررسی مستقل درباره میزان منابع و مصارف این نهاد در سه سال اخیر و اعلام آن به مراجع ذیربط مبذول فرمایند. ضمناً از دیدگاه این اتاق، انتشار عمومی نتایج بررسی فوق بلامانع است.

نامه نگاری شافعی با وزیر صمت/ منابع اتاق را مستقل بررسی کنید

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.