صفحه اصلی / اصناف / بازار / بازگشت دوباره قیمت دلار به کانال ۲۶ هزار تومانی
بازگشت دوباره قیمت دلار به کانال ۲۶ هزار تومانی

با پیچیده‌تر شدن معادلات سیاسی؛

بازگشت دوباره قیمت دلار به کانال ۲۶ هزار تومانی

شرایط سیاسی این روزهای ایران هر روز پیچیده تر می‌شود. جنگ اوکراین و اثرگذاری آن بر مذاکرات احیای برجام و گروکشی های روسیه، اظهارات ضد و نقیض از آینده برجام و توقف آن شرایطی بود که طی چند روز گذشته بازار ارز را در مدار صعودی قرار داد. حالا حمله موشکی به مقر موساد در عراق به معادلات اضافه شده‌است.

به گزارش کسب و کا رنیوز به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ بازار ارز در معاملات امروز، به دنبال اخبار ضد و نقیضی که از مذاکرات به گوش می‌رسد، بار دیگر افزایش قیمت ها را تجربه کرد و دلار آزاد به کانال ۲۶هزارتومان بازگشت.

به این ترتیب در این ساعت از معاملات، دلار آزاد در قیمت ۲۶هزار و ۲۲۰تومان معامله می‌شود. این در حالیست که دلار آزاد در آخرین معاملات روز گذشته، در قیمت ۲۵هزار و ۹۸۰هزارتومان معامله می‌شد.

همچنین کانون صرافان قیمت دلار را ۲۴هزار و ۵۱۴تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۸۲۴تومان برای فروش اعلام کرده است. روز گذشته دلار در صرافی‌ها با قیمت ۲۴هزار و ۳۵۹تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۶۵۱تومان برای فروش قیمت قیمت خورده بود.

یورو نیز در صرافی‌های رسمی، ۲۶هزار و ۹۳۳تومان برای خرید و ۲۷هزار و ۲۶۴تومان برای فروش قیمت خورده است.  روز شنبه، یورو در صرافی‌های رسمی با قیمت ۲۶هزار و ۷۹۳تومان برای خرید ۲۷هزار و ۱۲۵تومان برای فروش معامله می‌شد.

در صرافی‌ ملی نیز، دلار با حدود ۲۰۰تومان کاهش، با قیمت ۲۴هزار و ۷۴۷تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۵۰۱تومان برای فروش نمایان شده است. روز گذشته صرافی ملی دلار را ۲۴هزار و ۵۵۷تومان برای فروش و ۲۴هزار و ۳۳۳تومان برای خرید قیمت زده بود.

همچنین یورو در این صرافی با قیمت با قیمت ۲۷هزار و ۱۸۰تومان برای فروش و ۲۶هزار و ۱۹۰تومان برای خرید معامله می‌شود. روز شنبه یورو در تابلوی این صرافی با قیمت ۲۶هزار و ۸۷۳تومان برای فروش و ۲۶هزار و ۶۰۶تومان برای خرید نمایان شده بود.

مذاکرات همچنان متوقف است و زمان دقیق توافق در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. از طرف دیگر شب گذشته با حمله موشکی که به اربیل انجام شد، هم التهاباتی در سطح بین الملل رخ داد که بازار ارز هم از تاثیرات آن مستثنی نیست. این دو عامل در افزایش اندکی که بازار ارز امروز تجربه کرد موثر هستند و باید دید در ادامه معاملات روز، بازار به کدام سو خواهد رفت.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.