صفحه اصلی / اقتصادی / سکه ۱۱ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان شد
سکه ۱۱ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان شد

هشتم اسفندماه ۱۴۰۰؛

سکه ۱۱ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان شد

قیمت سکه امروز (یکشنبه، هشتم اسفندماه) در بازار تهران با ۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز کاری گذشته به بهای ۱۱ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان رسید.


به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، در ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه امروز ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۲۰ هزار تومان افزایشِ قیمت نسبت به روز کاری گذشته به ۱۱ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان رسید. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با قیمت ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه سه‌میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا نیز پنج‌ میلیون و ۲۰۲ هزار تومان شد.

اُنس جهانی طلا نیز با قیمت یک‌هزار و ۸۸۹ دلار و ۹۴ سنت معامله شد.

به گزارش ایرنا، مهم‌ترین عوامل موثر در رشد قیمت طلا و سکه، بالا رفتن نرخ دلار و انس جهانی است. نرخ دلار در صرافی‌های بانکی طی چند هفته گذشته کاهشی بود و در نتیجه تاثیر مستقیم بر کاهش بهای فلز زرد در داخل کشور داشت. اما از روز پنجشنبه با حمله روسیه به اوکراین انس جهانی طلا رشد ۶۹ دلاری داشت که در نتیجه آن قیمت انواع سکه و طلا در این روز افزایشی بود اما از روز گذشته دوباره قیمت‌ها در داخل کشور افت داشت.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.