صفحه اصلی / اصناف / برندها / تبلیغات محیطی با پرچم ساحلی
تبلیغات محیطی با پرچم ساحلی

تبلیغات محیطی با پرچم ساحلی

تبلیغات در کسب و کار می‌تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد. به خصوص اگر به تبلیغات دیجیتال در تلویزیون، کانال های اجتماعی و غیره نگاهی بیاندازید؛ این هزینه ها به سرعت در حال افزایش هستند. بنابراین ضروری است تا جایی که می توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید. و چه راهی بهتر از تبلیغات ارزان و کارآمد برای صرفه جویی در هزینه‌ها، از این رو بهترین و مناسب‌ترین راه تبلیغات استفاده از پرچم‌های تبلیغاتی است. که در این بین پرچم ساحلی بهترین گزینه برای تبلیغات محیطی شما خواهد بود. انواع پرچم ساحلی موجب شده تا انتخاب وسیع تری در این زمینه داشته باشید و از همه مهمتر قیمت پرچم ساحلی است که با هزینه‌ای کمتر نسبت به سایر تبلیغات، یک سرمایه گذاری عالی برای کسب و کار شما محسوب می شود.

پرچم ساحلی بهترین گزینه برای تبلیغات محیطی

به پرچم ساحلی، پرچم بادبانی نیز گفته می‌شود، که یکی از بهترین راه‌های تبلیغاتی مدرن برای تبلیغات در محیط‌های باز همانند: نمایشگاه‌ها، فستیوال‌ها، ورزشگاه‌ها، جاده‌ها، پیست‌های اسکی، فروشگاه‌ها و… است.

این دسته از پرچم‌ها غالبا در جلوی مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و غرفه‌ها دیده می‌شوند. در واقع پرچم ساحلی بهترین گزینه برای تبلیغات محیطی است که براحتی نظر مردمی که در پیاده رو و خیابان هستند را به سوی خود جلب می‌کند. دوام بالا و کیفیت پایه و میله پرچم های تبلیغاتی ساحلی کاملا به شرکت سازنده ارتباط داشته، به نحوی که از یک پرچم ساحلی با کیفیت می توان تا چند سال استفاده کرد.

انواع پرچم ساحلی

همانطور که در ابتدای مطلب عنوان شد، پرچم ساحلی دارای انواع مختلفی است که متناسب با شکل ظاهری آن دسته بندی می‌شوند.

  • پرچم ساحلی بادبانی
  • پرچم ساحلی قطره ای
  • پرچم بادبانی مدل F

هر سه نوع پرچم های ساحلی به صورت کلی از سه قسمت زیر تشکیل شده اند.

  1. پرچم
  2. میله
  3. پایه

پایه پرچم ساحلی: از گرانول ساخته شده و در اندازه‌های۵۰ سانتیمتر عرض، ۵۰ سانتیمتر طول و با قطری برابر ۳٫۵ الی ۴ سانتیمتر تولید می‌شود. یک صفحه گالوانیزه ضد زنگ به ابعاد ۲۵در۲۵ سانتیمتر در زیر و کف این پایه به انضمام یک فرورفتگی ۸ میلی متری در صفحه گرانول تعبیه شده است؛ تا صفحه گالوانیزه هیچگونه تماسی با سطح زمین نداشته باشد.

یک شفت در قسمت بالای پایه قرارداده شده است؛ که باعث نگه داشتن میله پرچم میشود. لازم به ذکر است این پایه ضد زنگ بوده و از پیچش پرچم به دور میله جلوگیری می‌کند.

میله پرچم ساحلی: از آلومینیوم ساخته شده است، که کاملا نشکن ، انعطاف پذیر و سبک بوده و همین امر موجب حمل راحت و آسان آن می‌شود. یک گیره در پایین این میله ها قرارداده شده است و در قسمت بالای آن‌ها نیز از فیبر کربن تشکیل شده است.

چاپ پرچم های ساحلیدر دو حالت تک رو، و دو رو چاپ و تولید میشوند. در حالت تک رو به اصطلاح پشت نما هستند و این در صورتی است که در چاپ دو رو هر دو سمت پرچم طرح مدنظر را شامل می‌شوند.

باتوجه به ویژگی‌های بیان شده به جرات میتوان گفت: پرچم ساحلی بهترین گزینه برای تبلیغات محیطی درنظر گرفته می‌شود. به نحوی که کم وزن بوده و براحتی جابه جا و جمع آوری میشود و از طرفی قابلیت شستشو نیز دارد.

به طور کلی درخصوص ابعاد پرچم ساحلی نیز باید گفت: ارتفاع میله پایه پرچمی ۳۴۰ سانتی متر و طول پایه ضربدری آن ۳۸ سانتیمتر است.

قیمت پرچم ساحلی

درصورتی‌که تصمیم به خرید پرچم ساحلی داشتید، این نکته را بدانید که قیمت پرچم ساحلی تحت تاثیر عواملی نظیر:

  1. جنس پارچه
  2. سایز و ابعاد پرچم
  3. جنس پایه
  4. ریشه دوزی پرچم

قرار می گیرد. البته قابل ذکر است که یکی از روش های تبلیغ ارزان قیمت تهیه پرچم ساحلی است. زیرا در مقایسه با دیگر تبلیغات، قیمتی بسیار مناسب داشته و کاربردی کاملا مفید جهت جلب توجه مخاطب دارد. در نتیجه از لحاظ قیمت نیز پرچم ساحلی بهترین گزینه برای تبلیغات محیطی است.

کاربرد پرچم ساحلی

پرچم ساحلی با توجه به ویژگی‌هایی چون:

  1. تنوع طرح و رنگ
  2. قیمت مناسب
  3. حمل و نقل آسان

بسیار محبوب بوده و مورد استفاده گسترده قرار گرفته است. به نحوی که اینگونه پرچم ها را می توان درآرایشگاه های مردانه و زنانه، مراسم های افتتاحیه و اختتامیه، سینماها و سالن های نمایش، پمپ بنزین ها، رستوران ها، کافی شاپ ها، سفره خانه های سنتی، ساحل دریا، آموزشگاه ها و مراکز علمی، مجتمع های رفاهی و گردشگری، فروشگاه های بزرگ، هایپرها، تالار های مراسمات، سالن های تشریفات، مجموعه های تفریحی و اقامتگاهی، مجموعه های ورزشی، استخر ها، بنگاه های املاک، نمایشگاه های ماشین، مراکز خرید، پرچم های کمپین های تبلیغاتی، نمایشگاه ها، همایش ها، و غیره مشاهده کرد.

پرچم بادبانی در ساحل

با هزینه یکباره می‌توان پرچم های ساحلی را به عنوان یک سرمایه گذاری عالی برای کسب و کار خود در نظرگرفت. بدون دردسرِ هزینه‌های مداوم، فضای تبلیغاتی یا ایجاد تبلیغات زمینه ای، پرچم ساحلی بهترین گزینه برای تبلیغات محیطی، رویدادها و پیشنهادات تجاری شما است. انواع پرچم ساحلی شامل: پرچم بادبانی، پرچم قطره ای و پرچم مدل F، می‌شود. قیمت پرچم ساحلی نیز به عواملی چون: ابعاد پرچم، جنس پارچه و پایه بستگی دارد که به طور کلی میتوان گفت: یکی از روش های تبلیغ ارزان قیمت، تهیه پرچم ساحلی می باشد.

طهران پرچم با بیش از ۱۰ سال تجربه در بازار تهران، تولیدکننده انواع پرچم های اداری، تبلیغاتی و مذهبی است. این مجموعه انواع پرچم اهتزاز، تشریفاتی، رومیزی و ساحلی را با استفاده از ماشین آلات نوین و تکنولوژی روز تولید و ارائه می‌کند و همیشه در تلاش است تا باکیفیت ترین محصولات را به مشتریان خود ارئه دهد.

تلفن: ۳۳۴۸۴۷۳۳ – ۰۲۱
همراه: ۹۲۳۱۰۰۴ – ۰۹۱۰

۰۹:۰۰ تا ۱۷:۰۰

تهران، بزرگراه امام رضا(ع)، شهر فرون آباد، خیابان مقداد انتهای خیابان چراغعلی، کوچه یاس نه غربی، پلاک

همچنین مطالعه کنید:

تأمین ۱۲۰ هزار هکتار زمین نهضت ملی مسکن تا تابستان امسال

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، گفت: امروز …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.