صفحه اصلی / اصناف / ساخت ایران / ایجاد سه هزار فرصت شغلی در زمینۀ محصولات سلولزی- بهداشتی
ایجاد سه هزار فرصت شغلی در زمینۀ محصولات سلولزی- بهداشتی

شرکت کویر سلولز از برند هانیز، تولیدکنندۀ پوشک بچه رونمایی کرد

ایجاد سه هزار فرصت شغلی در زمینۀ محصولات سلولزی- بهداشتی

کسب و کار نیوز- "برند هانیز"، برندی ایرانی با کیفیت جهانی، در مراسمی با حضور مدیران ارشد "شرکت گروه صنعتی و اقتصادی مؤمنین"، به بازار معرفی شد. "شرکت گروه صنعتی و اقتصادی مؤمنین" با بیش از چهل سال سابقه درزمینۀ تولید و بازرگانی، در ایران فعالیت می‌کند. شرکت گروه صنعتی و اقتصادی مؤمنین متشکل از 12 شرکت تولیدی و 4 شرکت بازرگانی است که در زمینۀ محصولات سلولزی بهداشتی، سلولزی بسته‌بندی، نساجی، پلیمر، فولاد و ساختمانی، واردات و صادرات فعالیت دارد. این گروه تا به امروز برای بیش از سه هزار نفر فرصت شغلی فراهم کرده است. این رقم به‌زودی به پنج هزار نفر خواهد رسید.

به گزارش کسب و کار نیوز ، “کویرسلولز” یکی از شرکت‌های زیرمجموعۀ شرکت گروه صنعتی و اقتصادی مؤمنین است. آغاز فعالیت این شرکت به سال ۱۳۹۶، در شهر یزد، بازمی‌گردد. فعالیت این شرکت، به دلیل چالش‌های ناشی از تحریم، دو سال به تعویق افتاد؛ اما با وجود تمام چالش‌ها، فعالیت آن متوقف نشد و پس از دو سال، با آخرین دستگاه‌های به‌روز دنیا به بهره‌برداری رسید.

این شرکت در آغاز برند هانیز را که در زمینۀ تولید پوشک بچه فعال است، به بازار ارائه کرده است. برند هانیز با قابلیت جذب بالا و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در تولید، به‌زودی جایگاه قابل توجهی را در بازار به دست خواهد آورد. کویرسلولز قصد دارد در سال آینده تولید انواع دستمال‌کاغذی، آشپزخانه، توالت و… را در دستور کار قرار دهد. تولید این محصولات اوایل سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید. در ادامۀ مسیر، شرکت محصولاتی را درزمینۀ پد بهداشتی بانوان و پوشینۀ بزرگسال به بازار ارائه خواهد داد. با ارائۀ محصولات موردنظر، سبد محصولی شرکت کویرسلولز کامل‌تر خواهد شد. محصولات شرکت با همراهی شرکت تهران بوران در سراسر کشور توزیع خواهند شد.

شرکت تهران بوران با رعایت اصول حرفه‌ای، همراه با ارائۀ خدمات نوین جهت توزیع، محصولات باکیفیت را به سبد کالایی خود اضافه می‌کند. این شرکت در تلاش است محصولات باکیفیت همراه با قیمت مناسب را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد. با توجه به بررسی‌های دقیق و حرفه‌ای صورت‌گرفته توسط مدیران شرکت تهران بوران، این بار محصول باکیفیت دیگری با نام هانیز به بازار ارائه خواهد شد. شرکت تهران بوران سال ها نمایندۀ انحصاری کمپانی پروکتر اَند گَمبل ((P&G در ایران است.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.