صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / تعیین پیشواز خاص برای مخاطب خاص امکان‌پذیر شد
تعیین پیشواز خاص برای مخاطب خاص امکان‌پذیر شد

تعیین پیشواز خاص برای مخاطب خاص امکان‌پذیر شد

کسب و کار نیوز- در جدیدترین نسخۀ اپلیکیشن «پیشواز» ایرانسل، امکان انتخاب آهنگ پیشواز اختصاصی برای هر مخاطب، فراهم شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز ، با استفاده از این امکان جدید، کاربران اپلیکیشن پیشواز قادر خواهند بود برای هر مخاطب خود، آهنگ پیشواز متفاوت و خاصی را انتخاب و فعال کنند. به این ترتیب، با هر بار شماره‌گیری آن مخاطب، آهنگ پیشوازی متفاوت با سایر مخاطبان، برای وی پخش خواهد شد.

در جشنوارۀ اپلیکیشن پیشواز که تا پایان اسفند ماه ادامه دارد، ۲۰۰ نفر از مشترکان ایرانسل به قید قرعه، در ازای فعال‌سازی هر آهنگ پیشواز با استفاده از گزینهٔ مخاطب خاص، برندۀ ۱۰۰هزار تومان اعتبار کیف پول دیجیتال ایرانسل، تا سقف ۵۰۰هزار تومان می‌شوند. ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، اپلیکیشن پیشواز را با هدف تسهیل دسترسی مشترکان خود به بانک جامع و گستردۀ آهنگ‌های پیشواز، ارائه کرده است.

«آهنگ پیشواز» یکی از خدمات پرطرفدار ایرانسل است که با استفاده از آن، مشترکان می‌توانند در هنگام دریافت تماس، به جای صدای بوق معمولی، فایل صوتی مورد نظرشان را از بین آهنگ‌های پیشواز موجود، برای تماس‌گیرنده پخش کنند. ایرانسل در اوایل راه‌اندازی شبکۀ خود، این امکان را برای نخستین بار در ایران، به مشترکان تلفن همراه ارائه کرده بود.

اپلیکیشن «پیشواز» که نسخۀ اولیۀ آن در سال ۱۳۹۳ به مشترکان ایرانسل عرضه شد، علاوه بر امکاناتی مانند دسترسی به تمامی آهنگ‌های پیشواز ایرانسل با امکان جست‌وجو از طریق نام آهنگ، نام صاحب اثر و…، امکان شنیدن آهنگ مورد نظر، طبقه‌بندی آهنگ‌ها در دسته‌بندی‌هایی نظیر توصیه‌شده‌ها، پرفروش‌ترین‌ها، جدیدترین‌ها و پرطرفدارترین‌ها را نیز فراهم کرده است.

امکان فعال‌سازی پیشوازهای پیش‌فرض با عنوان پیشواز فوری و با قابلیت غیرفعال‌سازی خودکار، امکان تنظیم پیشواز برای موقعیت‌های مختلف (مثلا در زمان حضور در جلسه)، امکان انتخاب قسمت دلخواه از آهنگ مورد نظر و امکان تنظیم یک خواننده یا یک آلبوم خاص به عنوان پیشواز (پیشوازهای یک خواننده یا یک آلبوم، به صورت روزانه برای کاربر تنظیم می‌‌شود.)، از جمله دیگر قابلیت‌های متنوع این اپلیکیشن است.

امکان ساخت پیشواز از آهنگ و صدای کاربر نیز از دیگر قابلیت‌های جدید این اپلیکیشن است. کاربر می‌تواند صدای خود را در اپلیکیشن آپلود کند و پس از تأیید، آن را به عنوان آهنگ پیشواز خود فعال کند.

کاربران سیستم‌عامل اندروید می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۷۵۷۵* لینک دانلود اپلیکیشن را از طریق پیامک دریافت کنند. همچنین قادر هستند اپلیکیشن پیشواز ایرانسل را از طریق بازار جامع محتوای «چارخونه» به نشانی charkhoneh.com دریافت و نصب کنند. این اپلیکیشن در Play Store نیز با جست‌وجوی «پیشواز ایرانسل» در دسترس است.

علاوه بر این، نسخۀ وب این اپلیکیشن، در نشانی my-pishvaz.com/smart و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، در دسترس است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.