صفحه اصلی / سیاسی / دولت / توانمندی های موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی باید به دولت و مجلس بهتر منعکس شود
توانمندی های موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی باید به دولت و مجلس بهتر منعکس شود

توانمندی های موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی باید به دولت و مجلس بهتر منعکس شود

عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و دبیر مجمع نمایندگان استان تهران در جمع مدیران موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی بر استفاده از روش های نوین کسب و کار و اقتصاد برای برون رفت از تحریم های جاری کشور تاکید کرد.

به گزارش کسب وکارنیوز به نقل از شاتا، سید رضا تقوی بعد از بازدید از کتابخانه موسسه در سخنرانی خود به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) بر توجه به مشاغل خرد و پربازده تاکید کرد و گفت: نگاه به روش های جدید برای هدایت اقتصاد کشور به سمت و سوی فن آوری و نوآوری روش های جدید در بهبود کسب و کار بسیار موثر است.
وی با اشاره به کلام امیر المومنین خطاب به مالک اشتر در نامه ۵۳ نهج البلاغه اظهار کرد: در این نامه حضرت امیر بر توجه به اصلاح ساختار مدیریت محور، توجه به شایسته سالاری به جای رابطه سالاری، توجه به اخلاق مداری سازمانی و رسیدگی به امور مردم، توجه به بندگی خدا و دوری از منیت ها و مدرک سالاری، اعتماد سازی و تامین نیازهای مادی جامعه برای افزایش انگیزه معنوی مردم و در اختیار نگذاشتن خزانه های کشور در اختیار دوستان و آشنایان حتی به امانت تاکید داشتند.
تقوی در بخش دیگری از سخنان خود به چند مشکل مدیریتی کشور اعم از عدم توزیع عادلانه یارانه، وجود مشکلات فراوان در صنعت خودروسازی کشور اشاره کرد و افزود: وجود افراد مدیر، سالم و شایسته و استفاده حداکثری از ظرفیت آنها باید در کشور مدنظر قرار گیرد.

وی از حضور در موسسه و بویژه در جمع نخبگان و پژوهشگران ابراز خشنودی کرد و گفت: دولت سیزدهم همه تلاش های خود را برای حل مشکلات اقتصادی جامعه به کار بسته است و نهاد تحقیقاتی و پژوهشی مثل موسسه هم می تواند در این زمینه نقش آفرینی کند و البته باید کمک کرد تا توانمندی های این موسسه به مجلس و دولت بهتر معرفی و منعکس شود و من هم در این زمینه کمک خواهم کرد.

در ابتدای این برنامه، احمد تشکینی، رئیس موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی، ضمن تبریک ولادت امام علی(ع) و روز مرد و خیرمقدم به آیت الله تقوی و تشکر بابت حضور ایشان در موسسه، مولای متقیان را الگویی از اخلاق و انسانیت دانست که سخنان ایشان می تواند چراغ راه و راهنمای همه ما باشد. وی در ادامه به معرفی برخی توانمندی های موسسه مطالعات پرداخت و اعلام کرد که ما آماده هر گونه همکاری با دولت و مجلس هستیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.