صفحه اصلی / سرخط خبرها / به دنبال اصلاح ساختارهای بازار حمل و‌ نقل کالا هستیم/توزیع لاستیک تولید داخل مبتنی بر پیمایش می شود
به دنبال اصلاح ساختارهای بازار حمل و‌ نقل کالا هستیم/توزیع لاستیک تولید داخل مبتنی بر پیمایش می شود

وزیر صمت در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی:

به دنبال اصلاح ساختارهای بازار حمل و‌ نقل کالا هستیم/توزیع لاستیک تولید داخل مبتنی بر پیمایش می شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، بیان کرد: به دنبال اصلاح ساختارهای بازار حمل و‌ نقل کالا هستیم و کار در ستاد تنظیم بازار به صورت اصولی پیش می‌رود.

به گزارش کسب وکارنیوز به نقل از شاتا، سید رضا فاطمی امین با بیان این مطلب، افزود: حوزه حمل و نقل نیز یکی از موضوعات بسیار مهم در زنجیره توزیع کالا است و به دنبال اصلاح ساختارهای بازار آن هستیم.

در آینده‌ای نزدیک شاهد اصلاح ساختار بازار حمل بار خواهیم بود

وی در این خصوص ادامه داد: برنامه های این حوزه در دست اجراست و در آینده‌ای نزدیک شاهد اصلاح ساختار بازار حمل بار خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هزینه‌های حمل و نقل بسیار مهم است، گفت: وزارت صمت از چند وجهه با این موضوع مرتبط است، یکی مسائل ریلی است و دیگری هزینه های جاری حمل و نقل جاده ای است.

پیگیری موضوعات مرتبط با تامین لوکوموتیو و‌ حمل ریلی با توافقات انجام شده با وزارت راه

وزیر صمت در این خصوص، ادامه داد: با توافقاتی که با وزارت راه و شهرسازی شده است موضوع تامین لوکوموتیو برای حمل و نقلی ریلی در دست پیگیری می باشد.

فاطمی امین در خصوص هزینه‌های جاری حمل و نقل جاده ای نیز، بیان کرد: ۳۰ درصد لاستیک سنگین تولید داخل است که ۲۰ درصد آن بایاس و ۱۰ درصد دیگر رادیال است.

توزیع لاستیک تولید داخل مبتنی بر پیمایش می شود

وی ادامه داد: تخصیص این ۳۰ درصد لاستیک تولید داخل مبتنی بر پیمایش می شود که این موضوع در حال نهایی شدن است.

انجام توافقات لازم میان وزارت صمت و وزارت راه برای نوسازی ناوگان

وزیر صمت همچنین اضافه کرد: در حوزه نوسازی ناوگان نیز توافقات لازم بین وزارت صمت و وزارت راه و شهرسازی نهایی شده است و منتظر مصوبه شورای عالی اقتصاد می‌باشد.

در این نشست اعضای شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در خصوص مهمترین مسایل مرتبط با هزینه های حمل بار در شبکه توزیع کالا با حضور محمدرضا پورابراهیمی «رییس کمیسیون اقتصادی مجلس» و تشکلهای تخصصی مربوطه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.