صفحه اصلی / اصناف / برندها / پرفروش ترین برند آبمیوه ایران کدام است؟
پرفروش ترین برند آبمیوه ایران کدام است؟

پرفروش ترین برند آبمیوه ایران کدام است؟

۸۵ درصد از سهم فروش بازار شربت و بیش از ۵۰ درصد از سهم فروش بازار آبمیوه ایران در اختیار سن ایچ است.

یه گزارش کسب وکار نیوز سن ایچ (sunich) با اختصاص بیش از ۵۰ درصد از سهم فروش بازار آبمیوه و ۸۵ درصد از سهم فروش بازار شربت، عنوان رهبر بازار صنعت نوشیدنی ایران را به خود اختصاص داده است.

این برند مطرح در حال حاضر به دلیل کیفیت و تنوع بالای محصولات خود توانسته است بیشترین سهم فروش آبمیوه و شربت را به خود اختصاص دهد و در حال حاضر با بیش از ۱۲ گروه محصولی، رکورد دار این صنعت از لحاظ تنوع محصولات نوشیدنی به حساب می‌آید.

بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت عالیفرد، «سن ایچ در راستای پاسخ به نیاز مخاطبان و همچنین با توجه به اهمیت سلامت مشتریانش، سبد محصولات خود را بزرگ‌تر و تنوع محصولاتش را افزایش داده است. از سوی دیگر با مورد توجه قرار دادن مخاطبان خاصی چون ورزشکاران، کودکان و… محصولاتی چون، نوشیدنی‌های ورزشی، آبمیوه‌های ویژه کودکان و… را به بازارهای داخلی و جهانی عرضه کرده است.»

در حال حاضر سن ایچ، سن ایچ کول، اسموتی، میکس، فروتی، هاسکی، دوغ، مالت، شریسا، سن ایچ کودک، پت و شربت‌ها از محصولات شناخته شده سن‌ایچ هستند که در بازار ایران و بازارهای جهانی مخاطبان خود را دارند.

آنچه مسلم است، تنوع بالای محصولات در کنار کیفیت مطلوب آبمیوه و شربت‌های سن ایچ که نتیجه استفاده از تکنولوژی‌های روز، مواد اولیه باکیفیت، میوه‌های مرغوب در کنار به کارگیری نیروی متخصص و ماهر است، از دلایل محبوبیت محصولات این برند در بازارهای داخلی و جهانی است.

نکته قابل توجه این است که علاوه بر رکوردزنی در فروش آبمیوه و شربت در بازار ایران، سن ایچ در زمینه صادرات محصولات خود به چهار گوشه جهان موفق عمل کرده است و در این زمینه از رقبای خود در این صنعت پیشی گرفته است. به طوریکه برند عالیفرد، علاوه بر بازارهای داخلی، بیشترین سهم فروش را در کشورهای منطقه و همسایه از جمله عراق، افغانستان و…. دارد و از سوی دیگر بیشترین میزان فروش نوشیدنی‌ و شربت‌های تولید ایران در قاره‌های اروپا، آفریقا، آسیا و اقیانوسیه به نام شرکت عالیفرد با برند سن ایچ ثبت شده است.

روابط عمومی عالیفرد در زمینه صادرات محصولات برند سن ایچ اعلام کرد: «تقاضای روز افزون برای محصولات این شرکت از کشورهای مختلف، انگیزه‌ای شد تا با توسعه بازارهای صادراتی، علاوه بر کشورهای همسایه ایران در بسیاری از کشورهای اروپایی، آفریقایی و سایر کشورها همچون ایالات متحده آمریکا، استرالیا، چین، مالزی، اندونزی، هندوستان و… حضوری فعال داشته باشیم. برای مدیریت، توسعه فعالیت‌های صادراتی و برندسازی محصولات این برند در سطح جهانی نیز در سال ۱۳۹۲ گروه صنایع غذایی عالیفرد اقدام به تاسیس شرکت آیدا توسکا کرد و برای تحقق اهداف صادراتی خود در این راستا با استخدام نیروهای متخصص در حوزه صادرات و شرکت در نمایشگاه‌های خارجی و با تکیه بر کیفیت بالای محصولات شرکت توانست در زمان کوتاهی در بسیاری از کشورهای همسایه ایران حضوری فعال داشته باشد و به عنوان رهبر بازار آبمیوه و شربت، سهم بالایی از بازار این کشورها را به خود اختصاص دهد.»

نتیجه تلاش‌های شبانه روزی سن ایچ در امر صادرات اهداء جایزه صادرکننده نمونه در سال‌های۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ به این مجموعه بود تا مهر تاییدی بر برنامه‌ریزی‌های مدون و چندین ساله این شرکت در امر صادرات باشد.

عالیفرد که محصولات آن با نام سن ایچ در بازارهای داخلی و جهانی شناخته می‌شوند، برندی قدیمی و خوشنام که فعالیت خود را از حدود ۵۰ سال پیش با مدیریت حسین عالیزاد و با تولید شربت در بسته‌بندی‌های مختلف در شهر صنعتی کاوه، شهرستان ساوه آغاز کرد و امروز محصولات متنوعی را در ۲ کارخانه ساوه و فیروزکوه تولید و به سراسر ایران و چهارگوشه جهان صادر می‌کند.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.