صفحه اصلی / اسلایدر / تسهیلات خود مالکی در روستا‌ها به ۲۵۰ میلیون تومان رسید
تسهیلات خود مالکی در روستا‌ها به ۲۵۰ میلیون تومان رسید

تسهیلات خود مالکی در روستا‌ها به ۲۵۰ میلیون تومان رسید

کسب و کار نیوز- مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات خود مالکی می‌توانند با معرفی فردی که فرم ج او سبز است علاوه بر دریافت تسهیلات از تخفیفات عوارض شهرداری هم بهره‌مند شوند.

به گزارش کسب و کار نیوز، خلیل محبت خواه گفت: میزان تسهیلات خود مالکی نهضت ملی مسکن برای کلانشهر تهران ۴۵۰ میلیون تومان و برای کلانشهر‌ها ۴۰۰ میلیون تومان و در مراکز استان ۳۰۰ میلیون تومان و برای روستا‌های اطراف تهران ۲۵۰ میلیون تومان است. به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در داخل شهر تهران طرح نهضت ملی مسکن وجود ندارد، بنابراین تسهیلات خود مالکی به متقاضیانی که زمین دارند و یا واحد نیمه تمام دارند، پرداخت می‌شود البته به شرطی که با متقاضیانی که فرم ج آن‌ها سبز است، مشارکت کنند.

قرار است دولت برای این واحد‌ها و متقاضیانی که تسهیلات خودمالکی را دریافت می‌کنند، تخفیف در زمینه عوارض شهرداری و پروانه نظام مهندسی هم در نظر بگیرد. متقاضیان تسهیلات خود مالکی با مراجعه به بانک‌ها باید مدارک مورد نیاز یعنی اسناد مالکیت و پروانه ساختمان را در سایت بارگذاری کنند و سپس رسید آن را به شعبه ارائه دهند تا تشکیل پرونده شود. این تسهیلات در چهار مرحله و با توجه به پیشرفت طرح توسط بانک عامل به حساب متقاضی واریز می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.