صفحه اصلی / سرخط خبرها / واکنش وزارت خارجه به اقدام دولت بایدن در بازگرداندن معافیت‌های تحریمی ایران: کافی نیست
واکنش وزارت خارجه به اقدام دولت بایدن در بازگرداندن معافیت‌های تحریمی ایران: کافی نیست

واکنش وزارت خارجه به اقدام دولت بایدن در بازگرداندن معافیت‌های تحریمی ایران: کافی نیست

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: طبیعتا جمهوری اسلامی ایران منتظر است که در خصوص ابعاد رفع تحریمی برجام هم ایالات متحده به وظایف و تعهدات خودش عمل کند. وی افزود: اخباری که امروز شنیده می شود در خصوص ابعاد رفع تحریمی هسته ای است و همه می دانند که این کفایت نمی کند و کافی نیست. سخنگوی وزارت خارجه گفت: طبیعتا هر اقدامی که در مسیر درست عمل به تعهدات برجامی باشد توسط تهران با دقت مورد توجه قرار می گیرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از جماران سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: طبیعتا جمهوری اسلامی ایران منتظر است که در خصوص ابعاد رفع تحریمی برجام هم ایالات متحده به وظایف و تعهدات خودش عمل کند.

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: آنچه که ایالات متحده باید انجام دهد در تمامی ابعاد رفع تحریمی و همچنین ابعاد هسته ای است.

وی افزود: اخباری که امروز شنیده می شود در خصوص ابعاد رفع تحریمی هسته ای است و همه می دانند که این کفایت نمی کند و کافی نیست.

خطیب زاده تاکید کرد: طبیعتا جمهوری اسلامی ایران منتظر است که در خصوص ابعاد رفع تحریمی برجام هم ایالات متحده به وظایف و تعهدات خودش عمل کند.

سخنگوی وزارت خارجه گفت: طبیعتا هر اقدامی که در مسیر درست عمل به تعهدات برجامی باشد توسط تهران با دقت مورد توجه قرار می گیرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.