صفحه اصلی / سرخط خبرها / عضو کمیسیون طرح صیانت: راه‌اندازی اینترنت ملی با همکاری چین کذب است / هنوز قراردادی بین ایران و چین به امضا نرسیده
عضو کمیسیون طرح صیانت: راه‌اندازی اینترنت ملی با همکاری چین کذب است / هنوز قراردادی بین ایران و چین به امضا نرسیده

عضو کمیسیون طرح صیانت: راه‌اندازی اینترنت ملی با همکاری چین کذب است / هنوز قراردادی بین ایران و چین به امضا نرسیده

سید علی یزدی خواه عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت با اشاره به شایعاتی مبنی بر راه‌اندازی اینترنت ملی با همکاری چین گفت: راه‌اندازی اینترنت ملی با همکاری چین، شایعه است؛ چراکه هنوز هیچ قراردادی بین ایران و چین به امضا نرسیده است.

به گزارش کسبب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت از کاربران فضای مجازی، راه‌اندازی اینترنت ملی با همکاری چین را تکذیب کرد.

سید علی یزدی خواه عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت از کاربران فضای مجازی درباره روند بررسی این طرح اظهارکرد: طرح صیانت از کاربران فضای مجازی همچنان در معرض بررسی متخصصان و صاحبان کسب و کارهای اینترنتی قرار دارد.

وی افزود: نظرات اعضای کمیسیون مشترک طرح صیانت با مرکز ملی فضای مجازی، وزارت ارتباطات و دادستانی، هم پوشانی حداکثری پیدا کرده است؛ همچنین مواد مندرج در طرح صیانت از ۳۷ ماده به ۲۱ ماده کاهش پیدا کرده است.

یزدی خواه ادامه داد: تعیین آیین‌نامه‌های اجرایی طرح صیانت از کاربران فضای مجازی بر عهده دولت گذاشته شده است؛ با این حال امیدواریم طرح صیانت در یک الی دوماه آینده نهایی شود و آن را برای بررسی به شورای نگهبان ارسال کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به شایعاتی مبنی بر راه‌اندازی اینترنت ملی با همکاری چین گفت: راه‌اندازی اینترنت ملی با همکاری چین، شایعه است؛ چراکه هنوز هیچ قراردادی بین ایران و چین به امضا نرسیده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.