چو اعلام کرد: «ما آنچه را که باید انجام دهیم تا مدیریت را چابکتر کنیم و شجاعت اجرای راههای جدید برای برآورده کردن خواستههای یک محیط تجاری در حال تغییر را داشته باشیم، انجام خواهیم داد. ال جی همیشه محصولات باکیفیت تولید کرده و خواهد کرد. در آینده، با مفهوم F.U.N خود تأکید بیشتری بر تجربه کلی مشتری خواهیم داشت. برای اولین، منحصربهفرد و جدید، سه ویژگی که در تمام تجربیات مشتری در سال ۲۰۲۲ برجسته خواهند شد.»
چو گفت که نوآوریهای تجربه مشتری شامل فرصتهای تماس بیشتر با مشتریان بیشتری برای پیشبینی دقیقتر و پاسخگویی به سبک زندگی جدید و روندهای بازار خواهد بود.
آقای چو ادامه داد: “ما این کار را با ساختن آنچه ایجاد کرده ایم، تقویت برنامه ریزی برای آینده انجام خواهیم داد.” تمرکز ما بر به حداکثر رساندن پتانسیل رشد کسبوکارهای موجود و مشاهده هر معامله از منظر تجربه مشتری خواهد بود.
آقای چو همچنین به تحول دیجیتال در حال انجام در تکامل الجی پرداخت و گزارش داد که ابتکاری که دو سال پیش آغاز شد، اکنون بخشی از هر جنبهای از تجارت الجی از برنامهریزی تا عملیات، افزایش کارایی و بهبود رقابت است. مدیرعامل چو سخنرانی خود را با اشاره به تغییرات اساسی در نحوه کار ال جی به عنوان یک شرکت به پایان رساند.
چو در پایان گفت: «برای موفقیت ما ضروری است که روشی ارگانیکتر برای کاهش و حذف موانع و شکافها بین بخشها و واحدهای تجاری اتخاذ کنیم تا به کارمندان اجازه دهیم آزادانهتر با هم ارتباط برقرار کنند و هماهنگ شوند.» به همین ترتیب، ما باید همکاری خود را با سایر سازمانها افزایش دهیم و کشف کنیم که کجا میتوانیم قابلیتهای داخلی اصلی را توسعه دهیم.»