صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / تشریح اولویت‌های ال‌جی توسط مدیرعامل جدید این شرکت برای سال ۲۰۲۲
تشریح اولویت‌های ال‌جی توسط مدیرعامل جدید این شرکت برای سال ۲۰۲۲

تشریح اولویت‌های ال‌جی توسط مدیرعامل جدید این شرکت برای سال ۲۰۲۲

کسب و کار نیوز- ویلیام چو، مدیرعامل جدید ال جی اولویت‌های این شرکت را برای سال 2022 اعلام کرد و اهمیت استراتژیک‌تر بودن در سال جدید را برای افزایش ارزش مشتری و تقویت کسب‌وکارهای موجود در حالی که برای همه احتمالات آینده آماده می‌کند، بیان کرد. مدیر عامل شرکت چو همچنین در سخنرانی پایان سال خود از کارکنان خود برای موفقیت در سال 2021 که شاهد تغییرات و رشد زیادی در میان چالش های بازار جهانی در حال تحول بود، قدردانی کرد.

چو اعلام کرد: «ما آنچه را که باید انجام دهیم تا مدیریت را چابک‌تر کنیم و شجاعت اجرای راه‌های جدید برای برآورده کردن خواسته‌های یک محیط تجاری در حال تغییر را داشته باشیم، انجام خواهیم داد. ال جی همیشه محصولات باکیفیت تولید کرده و خواهد کرد. در آینده، با مفهوم F.U.N خود تأکید بیشتری بر تجربه کلی مشتری خواهیم داشت. برای اولین، منحصربه‌فرد و جدید، سه ویژگی که در تمام تجربیات مشتری در سال ۲۰۲۲ برجسته خواهند شد.»

چو گفت که نوآوری‌های تجربه مشتری شامل فرصت‌های تماس بیشتر با مشتریان بیشتری برای پیش‌بینی دقیق‌تر و پاسخگویی به سبک زندگی جدید و روندهای بازار خواهد بود.

آقای چو ادامه داد: “ما این کار را با ساختن آنچه ایجاد کرده ایم، تقویت برنامه ریزی برای آینده انجام خواهیم داد.” تمرکز ما بر به حداکثر رساندن پتانسیل رشد کسب‌وکارهای موجود و مشاهده هر معامله از منظر تجربه مشتری خواهد بود.

آقای چو همچنین به تحول دیجیتال در حال انجام در تکامل ال‌جی پرداخت و گزارش داد که ابتکاری که دو سال پیش آغاز شد، اکنون بخشی از هر جنبه‌ای از تجارت ال‌جی از برنامه‌ریزی تا عملیات، افزایش کارایی و بهبود رقابت است. مدیرعامل چو سخنرانی خود را با اشاره به تغییرات اساسی در نحوه کار ال جی به عنوان یک شرکت به پایان رساند.

چو در پایان گفت: «برای موفقیت ما ضروری است که روشی ارگانیک‌تر برای کاهش و حذف موانع و شکاف‌ها بین بخش‌ها و واحدهای تجاری اتخاذ کنیم تا به کارمندان اجازه دهیم آزادانه‌تر با هم ارتباط برقرار کنند و هماهنگ شوند.» به همین ترتیب، ما باید همکاری خود را با سایر سازمان‌ها افزایش دهیم و کشف کنیم که کجا می‌توانیم قابلیت‌های داخلی اصلی را توسعه دهیم.»

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.