صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / اولین لپ‌تاپ گیمینگ UltraGear ال‌جی، با حداکثر قدرت و راحتی
اولین لپ‌تاپ گیمینگ UltraGear ال‌جی، با حداکثر قدرت و راحتی

اولین لپ‌تاپ گیمینگ UltraGear ال‌جی، با حداکثر قدرت و راحتی

کسب و کار نیوز- این لپ‌تاپ گیمینگ بسیار مجهز، تمام کارایی و ویژگی‌های موردنیاز گیمرهای امروزی را در خود دارد.

ال‌جی الکترونیکس (LG) امروز با رونمایی از اولین لپ‌تاپ گیمینگ خود (مدل ۱۷G90Q) خط تولید لپ‌تاپ‌های پریمیوم UltraGear خود را توسعه داد و اخبار هیجان‌انگیزی را به گوش گیمرها در سراسر جهان می‌رساند. لپ‌تاپ برنده‌ی جایزه نوآوری CES 2022 که عملکرد قدرتمند و طراحی بسیار زیبایی دارد، تجربه‌های گیمینگ فوق‌العاده عالی و لذت استفاده از آن‌ها را در هرکجا و در هر زمان برای کاربر رقم می‌زند.

لپ‌تاپ گیمینگ قابل‌حمل ال‌جی به پردازنده‌ی نسل یازدهم اینتل Tiger Lake H، کارت گرافیک NVIDIA GeForce TM RTX 3080 Max-Q، حافظه‌ی دو کاناله و سیستمSSD  دوگانه  و بسیار سریع مجهز است. این محصول علاوه بر نمایشگر ۱۷ اینچی IPS، زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه‌ای و نرخ بازسازی تصویر ۳۰۰ هرتزی نیز دارد.

لپ‌تاپ گیمینگ LG UltraGear  به لطف جدیدترین و پیشرفته‌ترین عملکردی که دارد، گیم‌پلی همه‌جانبه و روان را حتی برای سخت‌ترین بازی‌های رایانه‌ای ازنظر گرافیکی تضمین می‌کند. همچنین، سیستم خنک‌کننده ال‌جی با محفظه‌ی بخار باعث خنک ماندن لپ‌تاپ حتی در صورت فشار بیش‌ازحد مجاز می‌شود.

۱۷G90Q با DNA مشترکی که با لپ‌تاپ‌های سبک‌وزن Gram LG دارد، یک لپ‌تاپ با طراحی ساده و شیک به شمار می‌آید که حمل راحتی دارد. لپ‌تاپ جدید و باریک ال‌جی دارای صفحه‌نمایش بزرگ و باتری ۹۳ وات‌ساعتی است که ضخامت آن کمتر از ۲۱٫۴ میلی‌متر است و وزنی کمتر از ۲٫۷ کیلوگرم دارد.

لپ‌تاپ گیمینگ LG UltraGear دارای بدنه‌ای آلومینیومی است که وزن سبک و دوام بسیار بالا دارد. این در حالی است که نشان UltraGear روی بدنه‌ی دستگاه به‌وضوح قدرت و کیفیتی که برند گیمینگ پریمیوم ال‌جی به آن معروف است را نشان می‌دهد.

علاوه بر این‌ها، لپ‌تاپ ۱۷G90Q  تجربه بازی را از طریق نرم‌افزار بازی ال‌جی ، یعنی LG UltraGear Studio تقویت می‌کند؛ و بدین واسطه به کاربران این امکان را می‌دهد تا گزینه‌های مربوط به بازی را شخصی‌سازی کنند و انواع داده‌های عملکردی – ازجمله TDP و CPU و GUP را در زمان واقعی ردیابی کنند. همچنین برای راه‌اندازی کاملاً منحصربه‌فرد، کاربران می‌توانند رنگ متفاوتی را برای تک‌تک کلیدهای صفحه‌کلید RGB جذاب لپ‌تاپ انتخاب و اعمال کنند.

در سطوح بالاتر شخصی‌سازی سرعت و کیفیت تصویر، لپ‌تاپ گیمینگ LG UltraGear، صدای واقعی و سه‌بعدی را با سیستم بلندگوی دوطرفه‌ی داخلی خود به کاربر ارائه می‌کند.

این بلندگوها با پشتیبانی از DTS:X Ultra، جهت و موقعیت صداها را در محیط بازی به‌دقت منتقل می‌کنند و به بازیکنان کمک می‌کنند تا هم تیمی‌های خود را پیدا و دشمنان خود را راحت‌تر ردیابی کنند. علاوه بر این، لپ‌تاپ ۱۷G90Q باقابلیت Intel® Killer™ Wireless ارائه می‌شود که تضمین‌کننده‌ی اتصال سریع و پایدار شبکه برای تجربه‌ی بازی‌های آنلاین بدون تأخیر است.

سئو یانگ جائه، معاون ارشد و رئیس واحد تجاری فناوری اطلاعات ال‌جی الکترونیکس، در این رابطه گفته: «لپ‌تاپ گیمینگ LG UltraGear همه‌ موارد لازم برای لذت بردن از جدیدترین بازی‌های باکیفیت بالا را دارد و گیم‌پلی روان و پاسخگویی که همه گیمرها به دنبال آن هستند را ارائه می‌کند.»

او همچنین افزوده: «اولین لپ‌تاپ گیمینگ ما، یعنی ۱۷G90Q  با سخت‌افزار بسیار عالی، صفحه‌نمایش باکیفیت و طراحی شیک و سبک‌وزن، بسیار متمایز از محصولات رقیب است.»

اولین لپ‌تاپ گیمینگ ال‌جی ابتدا در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ در ایالات‌متحده و کره جنوبی عرضه می‌شود و سپس در بازارهای دیگر جهان عرضه خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سری LG UltraGear  ، می‌توانید در ۱۴ دی ماه در ساعت ۱۹:۳۰ به‌وقت ایران به نشانی  www.LG.com/CES2022 مراجعه کنید.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.