صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / ال‌جی برنده جایزه AutoSens 2020 Vision برای همکاری با مرسدس بنز
ال‌جی برنده جایزه AutoSens 2020 Vision برای همکاری با مرسدس بنز

ال‌جی برنده جایزه AutoSens 2020 Vision برای همکاری با مرسدس بنز

کسب و کار نیوز- ال‌جی با فناوری پیشرفته ADAS محدودیت‌های حمل و نقل در آینده را از میان برمی‌دارد.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) و مرسدس بنز AG برندگان مشترک این هفته در جوایز سالانه AutoSens، جشن جهانی رانندگی خودکار و سیستم‌های کمک راننده پیشرفته (ADAS)، معرفی شدند.

کنفرانس AutoSens هر ساله شرکت‌هایی که نوآوری برتری دارند در شش دسته معرفی می‌کند؛ ال‌جی در دو دسته نامزد شده بود: جایزه Vision 2020 و جایزه توسعه سخت‌افزار سال. جایزه ویژن ۲۰۲۰ برای قدردانی از تأثیر، پایداری، مشارکت در صنعت و الهام گرفتن از فناوری‌های آینده به ال‌جی و مرسدس بنز اعطا شد. جایزه توسعه سخت افزار سال نیز به دلیل تجاری‌سازی موفقیت‌آمیز فناوری دوربین چند منظوره جلو و فراتر رفتن از مرحله مفهومی به ال‌جی تعلق گرفت.

ال‌جی و مرسدس بنز در هفت سال گذشته در زمینه فناوری دوربین ADAS با یکدیگر همکاری کرده‌اند و حاصل کار خود را در سدان جدید کلاس C 2021 که ماه گذشته عرضه شد، تجاری کرده‌اند.

جوایز AutoSens، که برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ برگزار شد، بهترین نوآوری‌ها و نوآوران در زمینه ADAS و همین طور فناوری خودروهای خودران را جشن می‌گیرد. هر ساله نمایندگانی از خودروسازان، تامین‌کنندگان، آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و دانشگاه‌ها در انجمن‌های آنلاین AutoSens، کنفرانس‌ها و بسترهای آموزشی، رویدادهای نمایشگاهی و کارگاه‌های آموزشی در این جوایز شرکت می‌کنند تا صنعت خودروهای خودران را که به سرعت در حال رشد هستند و بدون فناوری ADAS نمی‌توانستند به منصه ظهور برسند، بهتر بشناسند و درک کنند.

دکتر پارک یانگ کیونگ، کارشناس هوش مصنوعی Vision در ال‌جی، و دکتر بنجامین مارکس از تیم دوربین چند منظوره مرسدس بنز جایزه را پذیرفتند و سخنرانی کردند؛ آنها در این سخنرانی تجربه ارزشمند همکاری چندین ساله خود به منظور ساخت دوربینی که ایمنی واقعی در زندگی را بهبود بخشیده و الزامات ایمنی سختگیرانه NCAP اروپا را برآورده می‌کند توضیح دادند. فناوری پیشرفته توسعه یافته توسط این دو شرکت قادر است از یادگیری عمیق و حسگرهای چند رادار استفاده کند تا داده‌های محیطی بسیار بیشتری را برای تجزیه و تحلیل به واحد پردازش مرکزی تحویل دهد. داده‌های بیشتر منجر به تجزیه و تحلیل بهتر و ایمنی بیشتر می‌شود.

دکتر کیم جین یونگ، رئیس شرکت قطعات خودروی ال‌جی، گفت: «ارزش نمایشی برای مشتریان خودروی ما پاداش نهایی ال‌جی است. افتخار همراهی با مرسدس بنز برای ال‌جی بسیار معنادار است، زیرا ما در تلاش برای کمک به نوآوری در حمل و نقل آینده هستیم.»

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.