صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / معرفی مدیر عامل جدید ال‌جی الکترونیکس، و سایر تغییرات سازمانی برای سال ۲۰۲۲
معرفی مدیر عامل جدید ال‌جی الکترونیکس، و سایر تغییرات سازمانی برای سال ۲۰۲۲

معرفی مدیر عامل جدید ال‌جی الکترونیکس، و سایر تغییرات سازمانی برای سال ۲۰۲۲

کسب و کار نیوز- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) اعلام کرد که ویلیام چو، مدیر ارشد استراتژی این شرکت، از اول دسامبر مسئولیت مدیریت عامل (CEO) مجموعه را نیز به عهده خواهد گرفت. آقای چو، به‌عنوان برترین استراتژیست ال‌جی از سال 2019 میلادی، مسئول تأسیس مرکز رشد کسب‌وکار ال‌جی و ایجاد فرصت‌های تجاری جدید در قالب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و شرکت‌های استارتاپی در طول شش سال خدمت خود به‌عنوان مدیریت ارشد ال‌جی در آمریکای شمالی بوده است.

آقای چو پس از پیوستن به گلداستار در سال ۱۹۸۷ و سپری کردن چهار سال در دفتر ال‌جی در آلمان، سابقه کار حرفه‌ای ازجمله ریاست ال‌جی کانادا، استرالیا و ایالات‌متحده را نیز دارد. آقای چو پس از فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه پوسان، موفق به کسب مدرک کارشناسی ارشد خود در رشته تجارت از دانشگاه یونسی سئول شد.

از دیگر تغییرات قابل‌توجه شرکت ال‌جی الکترونیکس می‌توان به انتصاب کیم بیونگ هون به‌عنوان مدیر ارشد فناوری اشاره نمود. دکتر کیم که در حال حاضر به‌عنوان رئیس «مرکز فناوری‌های آینده» فعالیت می‌کند، به سمت معاون اجرایی نیز ترفیع رتبه پیداکرده و به‌طور هم‌زمان به‌عنوان مدیر ارشد فناوری (CTO) و همچنین رهبر جدید بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز به انجام فعالیت خواهد پرداخت.

جانگ ایک-هوان، نیروی با سابقه ۳۱ سال حضور در ال‌جی، از سمت معاون ارشد (SVP) به معاون ارشد اجرایی (EVP)  ارتقاء می‌یابد و گمانه‌زنی می‌شود که پس از ایجاد رشد موفقیت‌آمیز در بخش تجارت فناوری اطلاعات و تبدیل ال‌جی به یکی از سریع‌ترین برندهای در حال رشد در حوزه‌ی تجارت مانیتور، لپ‌تاپ و نوت‌بوک، بالاترین جایگاه را در شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی به دست آورد. یون سوک هیون در بخش SVP نیز به‌عنوان سومین و جدیدترین رئیس شرکت راهکارهای قطعات خودروی ال‌جی انتخاب‌شده است. آقای یون قبلاً مسئول رشد بخش تجارت هوشمند در همان شرکت بود.

در ادامه، تیم مدیریت جدید با تمرکز بیشتر بر ارزش مشتری، مسئولیت‌های بیشتری را به عهده خواهند گرفت تا باعث افزایش رشد هرکدام از واحدهای تجاری شوند. به این منظور، ال‌جی مرکز مدیریت رضایت مشتری خود را به دفتر نوآوری ارزش مشتری (CVIO) با نظارت مدیریت ارشد امنیت سازمان (CSO) تغییر داده است. نقش این مجموعه شناخت هرچه بهتر نیاز مشتری‌ها و انتقال بازخورد و مشکلات آن‌ها به بخش برنامه‌ریزی، توسعه و فروش محصولات خواهد بود. علاوه بر این، «دپارتمان نوآوری تجربه مشتری» تحت نظر شرکت های  «لوازم‌خانگی» و « سرگرمی خانگی» ال‌جی به “بخش نوآوری تجربه مشتری” ارتقا می یابد.

همچنین، برای کشف موتورهای بالقوه رشد و تسریع در نوآوری‌های آینده، بخش M&A زیر سایه‌ی دفتر استراتژی ارشد، برای منابع بیشتر به بخش‌های مختلف تقسیم خواهد شد. همچنین، به‌منظور افزایش تمرکز بر گرایشات آینده و نیازهای مشتریان، بخش تحقیقات نرم افزاری ال‌جی (LSR) به آزمایشگاه تحقیقاتی تبدیل خواهد شد تا اثرگذاری خود در مرکز مدیریت طراحی را افزایش دهد؛ بعلاوه، برای سرعت بخشیدن به فرآیند تحولات دیجیتالی بر اساس تجربه‌ی مشتری، ال‌جی بخش داده‌های بزرگ هوش مصنوعی(AI Big Data) را به بالاترین بخش شرکت زیر نظر دفتر ارشد دیجیتال (CDO) ارتقا خواهد داد.

تمامی این تغییرات از اول ماه دسامبر صورت می‌پذیرند و از اولین روز سال جدید میلادی اجرا خواهند شد.

همچنین مطالعه کنید:

طرح کالابرگ در ۱۴۰۳ ادامه می‌یابد/ امسال کسری بودجه نخواهیم داشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.