صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / چرا تلویزیون QNED ال‌جی را انتخاب کنیم؟
چرا تلویزیون QNED ال‌جی را انتخاب کنیم؟

چرا تلویزیون QNED ال‌جی را انتخاب کنیم؟

کسب و کار نیوز- در سال‌های اخیر، همیشه شاهد رقابت برندهای مختلف جهان برای تولید تکنولوژی‌های جدید و جذاب هستیم. این رقابت در تمامی وسایل و ابزار مورداستفاده انسان ها وجود دارد و هر چه علم بیشتر پیشرفت می‌کند، امکانات هیجان‌انگیزتری به زندگی روزمره‌ی افراد راه پیدا می‌کند.

درگذشته‌های نه‌چندان دور تنها انتظار از تلویزیون این بود که تصاویر را باکیفیت واضح پخش کند. نهایتاً دوست داشتیم تلویزیون کانال‌های بیشتری داشته باشد تا برنامه‌های متنوع‌تری ببینیم؛ اما سرعت رشد تکنولوژی بسیار بالا است و امروزه تلویزیون‌ها دیگر فقط دستگاهی برای پخش فیلم و سریال نیستند و امکانات هوشمند متنوعی به آن‌ها اضافه‌شده است. در کنار این امکانات، توقع می‌رود که کیفیت تصویر نیز پیشرفت بیشتری داشته باشد و همه‌چیز بسیار واضح‌تر، واقعی تر و با رنگ‌های کاملاً طبیعی دیده شوند. در همین راستا، ال‌جی فناوری جدیدی به چرخه‌ی تولید تلویزیون‌های خود وارد کرده است که امکان تجربه‌ی کیفیت بی‌نظیری را برای کاربران رقم می‌زند.
QNED Mini LED ال‌جی یکی از جدیدترین نوآوری های این شرکت است که می‌توان آن را طلوع عصر جدیدی برای تلویزیون‌های LCD دانست. با تلویزیون‌های QNED می‌توان کیفیتی را تجربه کرد که قبلاً هرگز در تلویزیون‌های LCD دیده نشده است.
فناوری QNED ال‌جی چیست؟
LG QNED برای تلویزیون‌های LCD با ترکیب Mini LED با فناوری‌های کوانتوم دات و نانوسل در نمایشگر نوآورانه و پیشرو خود، سبب ارائه کیفیت فوق‌العاده بارنگ‌های مشکی عمیق‌تر و رنگ‌های زنده‌تر می شود. در QNED نه‌تنها صفحه‌نمایش بهینه‌سازی شده، بلکه تجربه‌ی تماشای کاربر نیز ارتقاء چشمگیری پیداکرده است.
Mini LED، تعیین‌کننده کیفیت
فناوری پیشرفته منبع نور ال‌جی به‌طور چشم‌گیری کوچکتر از نور پس زمینه از پنل‌های LCD است. این باعث می‌شود تا LEDهای بیشتر و مناطق کم نور (Dimming Zone) بیشتری در صفحه‌نمایش وجود داشته باشد. درنتیجه‌ میزان روشنایی تصویر، عمق رنگ مشکی، دقت رنگ‌ها و جزئیات تصویر به‌طور خارق‌العاده‌ای بیشتر و بهتر می‌شود. به‌طوری‌که اصلاً با LCD معمولی قابل قیاس نیست.
به بیانی دیگر می‌توان گفت تلویزیون‌های QNED از تقریبا ۳۰،۰۰۰ مینی ال‌ای‌دی برای تولید تصویری روشن و باکیفیت استفاده می‌کنند. با حدود ۲،۵۰۰ زون نوردهی، این تلویزیون‌ها می‌توانند عمیق‌ترین رنگ مشکی را با بیشترین کاهش اثر هاله‌ای درصحنه‌های تاریک تولید کنند. درنتیجه‌ی این امر تصاویر به طرز شگفت‌آوری باکیفیت، و واقعی دیده می‌شوند.
نمایش خیره‌کننده رنگ‌ها
به لطف فناوری بازتولید رنگ در تلویزیون‌های ال‌جی، رنگ‌ها در QNED Mini LED به بالاترین حد ممکن خود می‌رسند. تلویزیون‌های QNED طیف رنگی گسترده‌تری را به تصویر می‌کشند تا رنگ‌های غنی‌تری را ارائه دهند. این در حالی است که حتی در روشن‌ترین صحنه‌های تصویر نیز رنگ‌ها همچنان طبیعی دیده می‌شوند. این نمایش خیره‌کننده رنگ‌ها تجربه‌ای جدید از تماشای تصویر را برای کاربر رقم می‌زند.
حجم رنگ ۱۰۰ درصدی تلویزیون QNED ال‌جی توسط Intertek نیز تأییدشده است. به این معنی که رنگ‌ها بدون توجه به روشن یا تیره بودن صفحه‌نمایش، در هر حالتی زنده و خالص دیده می‌شوند.
نمایش کامل رنگ‌ها از تمام زاویا
از دیگر دلایلی که توصیه می‌کنیم تلویزیون QNED ال‌جی انتخاب کنید، ثبات ۱۰۰ درصدی رنگ‌هاست. به این معنی که رنگ‌های تصویر از هر زاویه‌ای که به آن نگاه می کنید، واضح و بدون تغییر، دیده می‌شوند.
صفحه‌نمایش‌ بزرگ برای ایجاد حس غوطه وری
ازآنجاکه در تلویزیون QNED ال‌جی از ۳۰،۰۰۰ Mini LED استفاده‌شده، حتی اگر تلویزیون سایز بسیار بزرگی هم داشته باشد، همچنان رنگ‌ها کاملاً خالص دیده شده و نقاط مشکی به تیره‌ترین حالت ممکن نمایش داده می‌شوند. شما حتی در یک تلویزیون ۸۶ اینچی QNED نیز می‌توانید تصاویر را با بیشترین جزئیات و با وضوح بالا ببینید. چون افزایش سایز نمایشگر باعث افت کیفیت تصویر نمی‌شود.

رزولوشن بی‌نظیر
از دیگر دلایل برتری تلویزیون‌های QNED، رزولوشن عالی تصاویر است. به لطف ۸K واقعی این نمایشگرها هیچ جزییاتی را از دست نمی دهید. با ترکیب کنتراست عالی و ۳۳ میلیون پیکسل، هر چه تراکم پیکسل‌های یک نمایشگر بیشتر باشد، رزولوشن آن بالاتر خواهد بود. ال‌جی نیز این بار با ارائه‌ی این فناوری، تماشای تصویر را به تجربه‌ای جدید برای کاربران تبدیل کرده است.
با LG QNED Mini LED پوشش کامل ۸K را برای محتوای مورد علاقه خود دریافت کنید. رمزگشای داخلی ویدیو از انواع کد های متعدد از جمله AV1 و HEVC پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد از محتوای ۸K از منابع مختلف مانند رسانه محلی، یوتیوب و سایر سرویس های پخش لذت ببرید.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.