صفحه اصلی / اصناف / برندها / گلدیران‌پلاس، ویترینی به وسعت ایران
گلدیران‌پلاس، ویترینی به وسعت ایران

گلدیران‌پلاس، ویترینی به وسعت ایران

خرید اینترنتی جزوی از زندگی ما شده؛ به‌طوری‌که احتمالاً شما هم مثل ما هر بار که کالایی را به‌صورت آنلاین خریداری می‌کنید از خود می‌پرسید چرا قبلاً برای این کار به این سادگی به خود زحمت می‌دادم و بیرون می‌رفتم! و چه وقت‌هایی که تلف کردم و می‌توانستم استفاده‌های مفیدتری از آن داشته باشم.

سهولت خرید، امکان مقایسه و برآورد هزینه‌های نهائی باعث شده تا فروشگاه‌های اینترنتی هر بار امکانات بیشتر و قابلیت‌های نوینی را در اختیار مشتری‌های خود قرار دهند. ازجمله می‌توان به عرضه‌ی محصولات باکیفیت بالا، پشتیبانی مستمر و ارائه‌ی خدمات پس از فروش با بالاترین استانداردها اشاره کرد. این‌ها در کنار رفع نیازمندی‌ها، برآورده کردن انتظارات و افزایش رضایت و وفاداری مشتریان از دغدغه‌های اصلی گلدیران‌پلاس هستند.

گلدیران‌پلاس درواقع یک فروشگاه اینترنتی است که ویترین محصولاتش را در حال حاضر فقط در چند استان ایران چیده، اما به‌زودی چراغ‌های این ویترین در سراسر کشور، به‌صورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته روشن خواهد شد.

این فروشگاه باعرضه‌ی محصولات پیشرفته در حوزه‌ی لوازم‌خانگی، صوتی تصویری و تجاری با مناسب‌ترین قیمت سعی در ارتقاء سطح کیفی زندگی مردم دارد.

وقتی گلدیران‌پلاس متولد شد

داستان شکل‌گیری فروشگاه اینترنتی گلدیران پلاس که احتمالاً از نامش حدس زده‌اید برای گلدیران است به سال ۱۳۹۷ برمی‌گردد. وقتی ترمز واردات برندهای خارجی در ایران کشیده شد، برند خوشنام و شناخته‌شده‌ی گلدیران که نامش با ال‌جی گره خورد بود، با این چشم‌انداز که مردم ایران شایسته‌ی مدرن‌ترین زندگی هستند و در دوران تحریم نباید از تکنولوژی عقب بمانند، در سال ۱۳۹۷، جی‌پلاس را متولد کرد.

آن اوایل، نام جی‌پلاس در کنار نام شناخته‌شده‌ی «گلدیران» این شائبه را به وجود می‌آورد که این برند نیز همانند ال‌جی رگ و ریشه‌ی کره‌ای دارد؛ اما خیلی زود همه متوجه شدیم جی‌پلاس یکی از برندهای موفق و خوشنام ایرانی است که محصولات خود را برای رقابت با برندهای خارجی روانه بازار کرده است.

جی‌پلاس، با شعار «قهرمان تازه‌ی گلدیران» روانه‌ی بازار داخلی شد؛ تا با ارائه‌ی لوازم‌خانگی، لوازم صوتی و تصویری، سیستم‌های تهویه مطبوع، کالاهای دیجیتال ازجمله صفحه‌نمایش، صفحه‌کلید، کامپیوتر چندکاره، اسمارت وایت‌برد و موبایل‌های هوشمند زندگی را برای مشتریان ایرانی آسان‌تر کند.

ساده‌ کردن فرایند مقایسه و خرید و ارائه محصولات باکیفیت، گلدیران را بر آن داشت تا فروشگاهی اختصاصی نیز برای محصولات قهرمان تازه‌نفس خود راه‌اندازی کند. به‌این‌ترتیب، گلدیران‌پلاس متولد شد تا ویترینی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته برای محصولات جی‌پلاس باشد.

با یک کلیک محصولات جی‌پلاس را به خانه بیاورید

تمامی محصولات جی‌پلاس را می‌توانید در گلدیران‌پلاس مشاهده و خریداری کنید. برای این منظور کافی است به نشانی اینترنتی goldiranplus.ir بروید و علاوه بر دیدن مشخصات و قیمت کالاها، از جشنواره‌ها و تخفیف‌های فصلی و مناسبتی این برند ایرانی نیز آگاه شوید.

با خرید از فروشگاه اینترنتی گلدیران‌پلاس از مزایای متعددی برخوردار خواهید بود که ازجمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • ارسال سریع و رایگان به سراسر ایران
    • ضمانت اصالت کالا
    • تضمین کیفیت کالا
  • امکان دریافت مشاوره تلفنی تخصصی قبل از خرید
  • ضمانت بازگشت کالا (تا ۷ روز پس از خرید، تحت شرایط خاص امکان بازگشت کالا وجود دارد)
  • گارانتی معتبر گلدیران
  • برخورداری از تخفیفات و جشنواره‌های فروش ویژه در طول سال

قلب گلدیران‌پلاس برای احترام به مشتری می‌تپد

گلدیران‌پلاس نه‌تنها به فکر مشتری‌های عمومی خود است، بلکه نیاز و دغدغه‌های اصلی فروشنده‌ها، سازمان‌ها وادارات بزرگ را نیز شناخته و امکاناتی هم برای آن‌ها فراهم کرده است.

یکی از این امکانات، « فروش سازمانی» است که درواقع فرصتی استثنائی برای سازمان‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ به شمار می‌آید.

سازمان‌ها می‌توانند لوازم‌خانگی، صوتی و تصویری و تجهیزات سرمایشی موردنیاز خود را در کوتاه‌ترین زمان و به‌صورت دست‌اول از شرکت تولید‌کننده خریداری کنند. به‌این‌ترتیب از امکاناتی همچون ارسال رایگان با خودروهای استاندارد شرکت لجستیک گلدیران، نصب و راه‌اندازی رایگان کالاها توسط تکنسین‌های حرفه‌ای، امکان تمدید سرویس گارانتی تمامی محصولات برای جلوگیری از تحمیل هزینه‌های تعمیر و نگهداری در آینده، دریافت مشاوره‌ی تخصصی فروش در خصوص اطلاعات فنی محصولات، برآورد تعداد و مدل‌های موردنیاز بهره‌مند شوند.

از دیگر قدم‌های که گلدیران‌پلاس در راستای مشتری مداری برداشته می‌توان به «فروش حق‌العمل‌کاری» اشاره کرد. این ویژگی مخصوص کسانی است که فروشگاه لوازم‌خانگی دارند و می‌خواهند محصولات برند جی‌پلاس را نیز در فروشگاه‌های خود عرضه کنند.

برای این منظور باید اول درخواست همکاری با شرکت گلدیران را بدهند تا پس از تأیید و عقد قرارداد، به آن‌ها امکان دسترسی به سامانه‌ی فروش آنلاین شرکت گلدیران داده شود.

فرق این روش همکاری با روال سنتی خریدوفروش کالا این است که دیگر لازم نیست فروشگاهِ متقاضی، محصولاتی را خریداری و آن‌ها را انبار کند. بلکه می‌تواند مستقیماً از انبار شرکت گلدیران کالا را به مصرف‌کننده‌ی نهایی برساند و کارمزد حق‌العمل‌کاری خود را دریافت کند. به‌این‌ترتیب از هزینه‌های اضافی مانند خرید عمده‌ی کالا، انبارداری و ارسال کالا هم پیشگیری می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.