صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پانزدهمین فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس
پانزدهمین فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس
Basic RGB

فرصتی جدید برای فرهیختگان، نوآوران و نخبگان حوزه استارتاپی کشور

پانزدهمین فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس

پانزدهمین دوره فراخوان پذیرش عضویت در مرکز رشد پارک فناوری پردیس آغاز شد و تا ۱۶ شهریورماه جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، تیم‌ها و شرکت‌های نوپای فعال در حوزه‌های برق و تجهیزات الکترونیکی، نانو تکنولوژی و مواد پیشرفته، فناوری‌های دیجیتال و IT، سلامت و تجهیزات پزشکی، عمران و معماری، هوش مصنوعی و علوم کامپیوتر، اینترنت اشیا و مکانیک پیشرفته و مکاترونیک، می‌توانند طرح‌های دارای ویژگی‌های شاخص از حیث تیم کاری، فناوری و نوآوری، ساختار و مدل کسب‌وکار خود را با مراجعه به نشانی https://www.co-up.org/techelite ثبت کنند.

پس از طی مراحل اولیه بررسی و پذیرش طرح‌ها، تیم‌ها در فضای کار اشتراکی (کوآپ) مستقر می‌شوند و در طی دوره‌ آماده‌سازی که شامل برنامه‌ها و آموزش‌های متنوع و فشرده جهت فراگیری مهارت‌های اساسی استارتاپ‌ها و راه‌اندازی کسب و کار، عملیاتی نمودن آن‌ها و مواجهه با این موارد در میدان عمل می‌باشد، خود را مهیای پذیرش نهایی مرکز رشد می‌نمایند.

مراحل پذیرش متقاضیان با تکمیل و ارسال فرم عضویت توسط صاحبان طرح آغاز می‌شود و فرآیند عضویت با ارائه‌ اطلاعاتی در مورد تیم کاری و طرح مورد نظر ادامه می‌یابد. در صورت تایید اولیه طرح، جلسه معارفه به صورت عمومی و جلسه مصاحبه به صورت اختصاصی برگزار می‌گردد تا طرح‌ها از جنبه‌های بازار و فنی مورد بررسی قرار گیرند.

در گام بعدی با تایید کارشناسان مربوطه، تیم‌ها پس از پذیرش اولیه، به‌صورت فشرده برخی مهارت‌های مهم و اصلی راه‌اندازی و مدیریت کسب و کارهای نوآورانه را فرامی‌گیرند و در طول دوره به‌صورت مستمر مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در صورت رسیدن به پایان دوره، در جلسه‌ای از کسب‌وکار خود دفاع خواهند کرد و درصورت تایید، واجد شرایط عضویت در مرکز رشد می‌شوند.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و طرح سوالات، با شماره ۷۶۲۵۰۱۶۲-۰۲۱ و در صورت عدم پاسخگویی با ۷۶۲۵۰۲۵۰-۰۲۱ داخلی ۱۵۰۱ تماس حاصل نمایند. برای آشنایی بیشتر نیز شبکه‌های اجتماعی فضای کار اشتراکی کوآپ از طریق آدرس https://b2n.ir/z65250 در دسترس هستند.

گفتنی است، اکوسیستم پارک فناوری پردیس با وجود شرکت‌های بزرگ و متوسط موجود و شبکه‌ای از متخصصین و انجام بازدیدهای بین‌المللی، امکان تثبیت کسب‌وکارهای نوپا را فراهم می‌نماید.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.