صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / رویدادها / دوره های بازاریابی و فروش [معرفی دوره جامع همراه با سرفصل ها]
دوره های بازاریابی و فروش [معرفی دوره جامع همراه با سرفصل ها]

دوره های بازاریابی و فروش [معرفی دوره جامع همراه با سرفصل ها]

یافتن برنامه آموزشی بازاریابی و فروش مناسب، کلیدی تأثیرگذار بر موفقیت شما در فروش است. دوره های آموزش فروش، برای کمک به فروشندگان جهت موفقیت در فروش برای خود یا سازمانشان طراحی می شوند.

یک دوره بازاریابی و فروش حرفه ای باید تمام جنبه های فروش را به شما آموزش دهد، از جذب مشتری تا نهایی کردن فروش.

اهمیت آموزش برای تسلط بر فروش

اگر به تازگی کار خود را در زمینه فروش آغاز کرده اید یا یک حرفه ای با تجربه هستید که سالهاست در بازی فروش حضور دارد، مهارت ها و تکنیک هایی که بلد هستید کلید موفقیت شما هستند؛ بنابراین همیشه به دنبال پیشرفت باشید چون انتهایی برای یادگیری وجود ندارد. سرمایه گذاری در یادگیری مهارت های فروش برای تبدیل شدن به فروشنده ای حرفه ای ضروری است. تسلط بر این مهارت ها یک هنر است.
فروشندگان یکی از سخت ترین مشاغل جهان را دارند. فروش سال به سال سخت تر می شود. رقابت شدیدتر شده، انتخاب­های مشتری بیشتر شده و جنگ قیمت ها مدام در حال افزایش است.

راه حل چیست؟

تسلط بر تخصص فروش.

اگر تا الان موفقیت دلخواه خود در فروش را کسب نکرده اید تقصیر شما نیست. اکثر دوره ­ها و کتاب ­های فروش، صرفاً تئوریک، فاقد قابلیت اجرایی، متناقض و گیج کننده هستند و کارایی ندارند.

بهترین راه این است که خودتان را به مهارت های حیاتی فروشندگان برتر مسلط کنید.

۱۴ مهارت حیاتی فروشندگان

۱. بهبود فروش با استفاده از تبلیغات و بازاریابی:

تبلیغات و بازاریابی از پایه های اصلی فروش حرفه ­ای است. این مراحل فرآیند آگاهی رسانی به مشتری را تشکیل می دهند. لازم است که چگونگی تبلیغات و بازاریابی صحیح را یاد بگیرید. بیاموزید که چطور بتوانید فرآیند تبلیغات و بازاریابی مناسب و جذابی را طراحی کنید تا مشتری با شما همراه شود و در نهایت فروش را به پایان برسانید.

۲. ارتباط موثر و تأثیر بر رفتار مشتری:

هر فروشنده ­ای می ­تواند فروش در موارد “آسان” را انجام دهد؛ اما یک فروشنده حرفه ای می­ داند که درآمد میلیاردی با موفقیت در موارد سخت کسب می ­شود. مهارت هایی مانند فن بیان و زبان بدن بر رفتار مشتری بسیار موثر است و می تواند آنها را برای خرید ترغیب کند.

۳. شناخت نیاز مشتری:

کاملا شفاف و دقیق مشکل اصلی مشتریان را تشخیص دهید و محصول یا خدمات خود را متناسب با نیازهای آنها ارائه دهید.

۴. کسب اعتماد مشتری:

به قلب مشتری نفوذ کنید و با ایجاد احساس امنیت در مشتریان، اعتماد عمیق آنها را جلب کنید تا در عرض چند دقیقه احساس کنند که شما بهترین گزینه برای خرید هستید. برای کسب اعتماد مشتری بسیار مهم است که ابتدا خودتان اعتماد به نفس بالایی داشته باشید.

۵. نمایش یا ارائه فروش:

به قول استیو جابز: نحوه ارائه یک چیز، مهمتر از خود آن است.

یک ارائه بی نقص و محصور کننده داشته باشید. کالا و خدمات خود را به شکلی ارائه دهید که مشتری را درگیر و آنها را برای خرید همدل و مجذوب کند. حتی اگر گزینه دیگری با قیمت پایین تر داشته باشد!

۶. رسیدگی به اعتراضات:

تمام مقاومت­ های مشتری در فرایند فروش را ذوب کنید. در برابر اعتراضات مشتری ضدگلوله شوید و به راحتی پاسخگوی تمام اعتراض ­ها و تضادهای مشتریان باشید. می توانید به راحتی در آنها تمایل فوری ایجاد کنید، سریعاً به جواب بله برسید و با گرفتن سفارش از آنها خداحافظی کنید.

۷. عبور از مقاومت ها و نهایی کردن فروش:

بدون فشار، پرخاشگری، سخت­گیری و هر تلاش اضافی دیگری فروش را نهایی کنید و کاری کنید که مشتری از شما رضایت داشته باشد.

برای اینکه به ۲۰ درصد فروشندگان برتر بپیوندید، باید در نهایی کردن فروش مهارت کافی داشته باشید.

۸. نجات فروش:

بیشتر فروشندگان با ظهور اولین نشانه های مقاومت مشتری و مشکلات منصرف می ­شوند. همه تازه کارها و فروشندگان معمولی وقتی فکر می کنند معامله از دست رفته است منصرف می شوند؛ اما ستارگان فروش می ­دانند که چگونه یک معامله را نجات دهند و فروش خود را افزایش دهند.

۹. مذاکره در فروش:

هنگام مذاکرات فروش در موقعیت برتر قرار بگیرید و دست بالا را داشته باشید تا به هدفی که می خواهید برسید.

مشتریان ترفندهای رایجی را برای دست به سر کردن فروشندگان استفاده می کنند. مشتریان ممکن است این کار را عمداً یا ناخودآگاه انجام دهند. با تسلط بر اصول و فنون مذاکره، نحوه تشخیص و خنثی کردن آنها برای ایجاد معامله برد_ برد را به بهترین شکل انجام خواهید داد.

۱۰. تکرار فروش:

مشتریان را عاشق خود کنید. کاری کنید که به شما وفادار بمانند و برای خرید خدمات و محصولات بیشتر بارها و بارها به شما مراجعه کنند و شما را به دوستان و همکارانشان معرفی کنند.

۱۱. مدیریت زمان به سبک فروشندگان برتر

با مدیریت زمان، فرصت بیشتری در طول روز برای پرداختن به کار فروش خواهید داشت. ۲۰٪ از فعالیت های شما ۸۰٪ نتایج را رقم می زنند. با استفاده از این فلسفه زمانی ساده می توانید فعالیت و برنامه های خود را بهینه کنید تا درآمد خود را به طور مستمر افزایش دهید. مطمئن باشید که این موفقیت را لمس خواهید کرد.

۱۲. عادات فروشندگان برتر

داشتن تمرکز بالا و انجام کار عمیق در گرو عادات ما است. فروشندگان برتر ۸۰٪ از فروش کل بازار را در دست دارند، زیرا آنها دائماً در حال یادگیری هستند و عادات شایسته خود را ارتقاء می دهند. ستارگان فروش تصمیماتی می­گیرند که با دیگران متفاوت است.

۱۳. غلبه بر قاتلان فروش، با قدرت باور

راز داشتن شخصیت ثروت ساز و باور به خود را کشف کنید. با غلبه بر قاتلان فروش که همان باورهای محدود کننده هستند بر هرگونه محدودیت و مانع ذهنی که بین شما و موفقیت در فروش وجود دارد غلبه کنید.

۱۴. همواره در حال یادگیری باشید

فروشندگان برتر هیچگاه احساس خود کفایی نمی کنند. آنها همواره ذهنی باز دارند و مدام در حال یادگیری هستند. برای پیوستن به جمع فروشندگان برتر روی کسب مهارت ها و دانش های جدید سرمایه گذاری کنید. حتی یک درصد تسلط بیشتر بر مهارت ها تاثیر چشمگیری روی موفقیت شما در بلند مدت خواهد داشت.

سخن آخر

شرکت در یک دوره فروش حرفه ای می تواند یک منبع موثر برای یادگیری مداوم شما و تسلط بر این ۱۴ مهارت باشد.

با توجه به توضیحات داده شده کارآمدترین منبع برای یادگیری، دوره ستارگان فروش دکتر احمد محمدی است که شما را به ۱۴ مهارت حیاتی فروشندگان برتر مسلح می کند.

این یک دوره عملیاتی و کاربردی، برای کسانی است که می خواهند متخصص فروش شوند. اگر می خواهید فروش و درآمد شما رشد مستمر داشته باشد، این دوره انتخابی هوشمندانه برای شما است. شرکت ها به دنبال فروشندگان حرفه ای هستند و احمد محمدی می داند که برای تبدیل شدن به آن، چه چیزی لازم است.

احمد محمدی با ۲۰ سال تجربه فروش حرفه­ای و مشاوره کسب و کار با این دوره در کنار شماست.

“دوره ستارگان فروش” یکی از دوره های فروش حرفه ای شامل تکنیک هایی است که قدرت و کارآمدی آنها با پرورش ۲۰ هزار فروشنده حرفه ­ای و افزایش فروش ۱۱۰ برند معتبر ایرانی و خارجی از جمله کوکاکولا، هیوندای، اچ پی، ایرانسل و همراه اول به اثبات رسیده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آکادمی بازار مراجعه کنید.

همچنین مطالعه کنید:

وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم/تنظیم بازار با واردات خودرو

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز ، وی در خصوص واردات خودرو‌های دست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.