صفحه اصلی / اقتصادی / صنعت و معدن / رشد ۸۸۲ درصدی سود خالص نسبت به سال گذشته

عملکرد ۲ ساله شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین نشان داد:

رشد ۸۸۲ درصدی سود خالص نسبت به سال گذشته

عملکرد ۲ ساله شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین از شرکت‌های تابعه شستا در ۳ بخش شامل عملکرد مالی، طرح های توسعه ای و پروژه ها، اهم دستاوردها و عملکرد شرکت‌های تابعه تهیه و منتشر شده است.

عملکرد ۲ ساله شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین از شرکت‌های تابعه شستا در ۳ بخش شامل عملکرد مالی، طرح های توسعه ای و پروژه ها، اهم دستاوردها و عملکرد شرکت‌های تابعه تهیه و منتشر شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین از هلدینگ های تابعه شستا در دو حوزه استراتژیک تولید لوازم خانگی و کشاورزی و دامپروری فعالیت دارد، در سال مالی ۱۳۹۹ توانست با تحقق شعار جهش تولید در تولید لوازم خانگی و شیرخام به رشد چشمگیر ۸۸۲ درصدی در سودخالص خود دست یابد.

درآمد ۱۰۰۰ میلیارد تومانی صنایع عمومی تامین از هلدینگ های تابعه شستا

براساس این گزارش، شاخص های عملکردی و مالی هلدینگ صنایع عمومی تامین، از رشد قابل توجهی در دو سال اخیر و در دوره مدیریت محمد رضوانی‌فر در شستا برخوردار بوده است که بخشی از مهمترین آنها عبارتند از:
رشد ۲۰۹ درصدی درآمدهای عملیاتی تلفیقی شرکت های گروه از حدود ۴۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۷ به بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹
رشد ۸۷ درصدی سود خالص تلفیقی شرکت های گروه از ۱۲۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۷ به حدود ۲۲۰ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹
افزایش ۱۵۰ درصدی اخذ تعداد گزارش مقبول حسابرس مستقل و بازرس قانونی طی دو سال از ۴۰ درصد در سال ۱۳۹۷ به ۱۰۰ درصد در سال ۱۳۹۹
استقرار حاکمیت شرکتی و کمیته های تخصصی جهت بهبود فرآین ها و ارتقای شفافیت در شرکت از طریق تشکیل و فعالیت موثر کمیته های حسابرسی، سرمایه گذاری، وصول مطالبات، انتصابات و . …
کاهش متوسط دوره وصول مطالبات تجاری در شرکت‌های تابعه طی دو سال اخیر
ثبت رکورد تولید روزانه ۴۵۰ تن شیر خام
استفاده از روش‌ها و متد روز جهانی به منظور ارتقاء کیفیت محصولات دام در تامین خوراک دام، جیره‌نویسی، کنترل بیماری‌ها، کنترل مطلوبیت شرایط محیطی و …
اجرای بیش از ۸۰ مورد عملیات بهبود در بخش کنترل کیفیت و مهندسی ساخت محصولات.
رشد ۶/۹۹ درصد تولید انواع لوازم خانگی توسط شرکت لوازم خانگی پارس از ۷۰,۱۲۳ دستگاه در سال ۱۳۹۷ به ۱۴۰,۰۰۰ دستگاه در سال ۱۳۹۹٫
ایجاد شبکه فروش استانی و استفاده از پتانسیل‌های فروش اینترنتی و همکاری با ارگان‌ها و نهادهای دولتی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در حوزه لوازم خانگی

همچنین مطالعه کنید:

کاهش ۸ درصدی نرخ موثر تسهیلات مالی و‌ تسویه کامل بدهی های ارزی معوق/ کاهش ۷۰ درصدی بدهی خودرویی سایپا به مشتریان/ زیان انباشته نتیجه قیمت گذاری دستوری در خودروسازی است

به گزارش سایپانیوز، با وجود آنکه گزارش های مالی منتشر شده از عملکرد سایپا در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *