صفحه اصلی / اقتصادی / راه و شهرسازی / مشارکت فعال بنیاد برکت در بازسازی سوریه
مشارکت فعال بنیاد برکت در بازسازی سوریه

جوهری در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی ساخت و ساز در دمشق خبر داد:

مشارکت فعال بنیاد برکت در بازسازی سوریه

معاون مشارکت‌های اقتصادی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از مشارکت فعال این بنیاد در بازسازی سوریه خبر داد.

هادی جوهری ضمن بیان این مطلب و با اشاره به حضور بنیاد برکت در نمایشگاه بین‌المللی ساخت و ساز سوریه گفت: بنگاه‌های مشارکتی بنیاد حضور و مشارکتی فعال در بازسازی کشور سوریه دارند.
وی از ارزآوری ۷۹ میلیون دلاری بنگاه‌های مشارکتی برکت خبر داد و افزود: مجموع صادرات ۱۰ بنگاه مشارکتی بنیاد برکت تا پایان سال گذشته به ۷۹ میلیون دلار رسیده است.
جوهری ادامه داد: این بنگاه‌های صنعتی و تولیدی محصولات خود شامل شیشه، سکوریت، لمینت، قطعات پلاستیکی، لوازم برقی خانگی، انواع پریز و لامپ و کلید برق، شمش روی، کابل‌های تلفنی زمینی، انواع سیم مسی، فلوت، لاینر، سیم و کابل، گان ایزوله، ماسک، خرما، تخم مرغ، ماهی و میگو را به کشورهای مختلف صادر کرده‌اند.به گفته معاون تامین نهاده‌ها و مشارکت‌های اقتصادی بنیاد برکت، کشورهای عراق، روسیه، افغانستان، ترکیه، چین، روسیه و امارات مقاصد محصولات تولیدی بنگاه‌های مشارکتی این بنیاد هستند.
جوهری با اشاره به حضور بنیاد برکت در نمایشگاه بین‌المللی ساخت و ساز سوریه گفت: سه بنگاه مشارکتی برکت شامل شرکت‌های عطار الکتریک، افلاک الکتریک و چوب و صنعت هیلو در غرفه بنیاد در این نمایشگاه حضور داشتند.
وی خاطرنشان کرد: سفر ایران در سوریه، وزیر مسکن سوریه، رییس ستاد هماهنگی اقتصادی ایران و سوریه، معاون وزیر صنایع سوریه و شهردار دمشق از جمله کسانی بودند که از غرفه بنیاد برکت و شرکت‌های مشارکتی بنیاد در نمایشگاه بازدید کردند.


معاون مشارکت‌های اقتصادی بنیاد برکت با تاکید بر ارتباط‌گیری با بخش‌های دولتی و فعالان بخش خصوصی سوریه در نمایشگاه ساخت و ساز ۲۰۲۱ این کشور اظهار داشت: پیش از برگزاری نمایشگاه، تدابیری همچون مطالعه بازار سوریه، شناسایی و ارتباط با بخش‌های دولتی و خصوصی و تهیه کاتالوگ و بروشور به زبان‌های عرب و انگلیسی جهت استفاده هر چه بهتر از فرصت پنج روزه نمایشگاه اتخاذ و اجرا شد.
جوهری افزود: در مدت برگزاری نمایشگاه، مذاکرات و توافقات خوبی میان مدیران شرکت‌های مشارکتی بنیاد با فعلان بخش دولتی و خصوصی سوریه در زمینه صادرات و تولید در این کشور صورت گرفت.
معاون مشارکت‌های اقتصادی بنیاد برکت درباره اهداف شرکت در نمایشگاه ساخت و ساز سوریه ۲۰۲۱ نیز بیان داشت: ایجاد فضا و بستر مناسب جهت مشارکت بنگاه‌های مشارکتی در بازسازی سوریه، معرفی توانمندی‌ها، بازاریابی و فراهم آوردن بازارهای جدید برای محصولات، آشنایی با علوم و فنون روز و روش‌های صنعتی پیشرفته، تبادل اطلاعات و فرصت‌های سرمایه‌گذاری از جمله دلایل حضور در نمایشگاه بود.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.