صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / حمایت قاطع انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو کشور و صنعت قطعه سازی از آیت الله رئیسی
حمایت قاطع انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو کشور و صنعت قطعه سازی از آیت الله رئیسی

حمایت قاطع انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو کشور و صنعت قطعه سازی از آیت الله رئیسی

انجمن سازندگان قطعات و مجموعه هاي خودرو کشور با انتشار نامه ای حمایت قاطع خود را از جناب آقای آیت الله رئیسی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری کشور اعلام کردند.

 

به گزارش کسب و کار نیوز ، انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو کشور با انتشار نامه ای حمایت قاطع خود را از جناب آقای آیت الله رئیسی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری کشور اعلام کردند.

متن نامه بدین شرح است:

جناب آقای آیت الله ابراهیمی رئیسی (دامه برکاته)

با سلام

احتراما، ضمن آرزوی صحت و توفیق برای حضرتعالی که در این دوره سخت، دعوت فعالان این صنعت را اجابت فرمودید و به عرصه انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری ورود نمودید، به استحضار میرساند انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودروی کشور به عنوان بزرگ ترین انجمن صنفی کارفرمائی کشور و با سابقه ۳۰ ساله فعالیت خود، به نمایندگی بیش از ۱۰۰۰ شرکت و واحد تولیدی عضو خود، افتخار دارد که اعلام نماید همواره در این مسیر در کنار نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است و اینبار نیز با عنایت به حضور حضرتعالی به عنوان نامزد اصلح این انتخابات، حمایت خود را از حضرتعالی به صورت تمام و کمال اعلام می دارد.

جامعه شاغلین این صنعت با بیش از ۵۰۰۰۰۰ نفر، آرای حداقل ۲۰۰۰۰۰۰ نفری خود را تقدیم آن سید بزرگوار می نمایند تا به فضل الهی، گره های تولید و اشتغال این کشور به دست توانمند شما گشوده شود.

انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودروی کشور، در روز انتخابات و در حمایت از یاور سید خراسانی، حماسه ای دیگر خواهد آفرید.

همچنین مطالعه کنید:

رییس سازمان استاندارد: استاندارد خودروها را مداوم رصد می‌کنیم

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی اسلام‌پناه در خصوص کیفی‌سازی خودروها توضیح داد: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.