صفحه اصلی / سرخط خبرها / شرکت خدمات مشتریان گلدیران نهمین تندیس طلایی خدمات را دریافت کرد
شرکت خدمات مشتریان گلدیران نهمین تندیس طلایی خدمات را دریافت کرد

طی مراسمی با حضور رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان؛

شرکت خدمات مشتریان گلدیران نهمین تندیس طلایی خدمات را دریافت کرد

مهدی فرجی، مدیرعامل شرکت مشتریان گلدیران در مراسم بازدید رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و هیات همراه از دفتر خدمات مشتریان گلدیران با ابراز خوشحالی از این موضوع که هر سال مقوله ارزیابی سازمان حمایت عمیق‌تر و تخصصی‌تر می‌شود، گفت:مفتخریم برای نهمین تندیس طلایی رعایت از حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کردیم.

عباس تابش، معاون وزیر صمت، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و هیات همراه، امروز همزمان با سالروز فتح خرمشهر از دفتر خدمات مشتریان گلدیران بازدید به عمل آورد و نهمین تندیس طلایی خدمات به شرکت مشتریان گلدیران اهدا شد.

مدیرعامل شرکت مشتریان گلدیران طی سخنانی،در این زمینه گفت: امروز این فرصت را پیدا کردیم تا به معرفی اجمالی شرکت اقدام کنیم. این شرکت در بحث خدمات مشتریان توانسته پیشرو باشد و از توصیه‌ها و نکاتی که سهامداران مطرح کرده‌اند، بهره ببرد و در بخش خدمات پس از فروش بیشترین خدمات را داشته باشد.

فرجی ادامه داد: ما امروز در نوزدهمین دوره ارزیابی سازمان حمایت شرکت کردیم و این موضوع کمک شایانی به افزایش خدمات ما کرده است و موفق شدیم برای نهمین بار تندیس طلایی خدمات مشتریان گلدیران را دریافت کنیم.

شرایط بازگشت برندهای خارجی آسان نخواهد بود

در ادامه این مراسم، عباس تابش، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، گفت: در حال حاضر تندیس‌های رعایت حقوق مصرف‌کننده بدون وابستگی به هیچ شرکتی و فقط با رعایت شاخص حقوق مصرف‌کننده اعطا می‌شود‌. در این راستا، سال آینده شرکت گلدیران عضو افتخاری شورای اعطای تندیس می‌شود تا بتوانیم از تجربه این شرکت برای شرکت‌های پایین‌تر استفاده کنیم.

تابش اضافه کرد: امیدوارم تعداد اعضای افتخاری به حدی برسد که مراسم اعطای تندیس در استادیوم آزادی برگزار شود.

وی تاکید کرد:  تسخیر قلوب مصرف‌کنندگان امروز تضمین‌کننده سهم بنگاه است. برند شدن کالا و محصول نهایی بنگاه، تضمین‌کننده است. اگر بخواهیم عامیانه‌تر برند را تعریف کنیم؛ به تعلق خاطر فرد و بازگشت مجدد فرد برای استفاده از یک نام تجاری گفته می‌شود. در این شرایط قلب مشتری را در اختیار می‌گیریم. اینکه چطوری این اتفاق بیفتد، سوالی هست که من از بنگاه‌ها و شرکت‌ها می‌پرسم. چون در این صورت است که کالا تبدیل به برند می‌شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر سطح ۸۰ درصد تولید شرکت‌های لوازم خانگی بالا رفته و رقابت تنگاتنگی ایجاد شده است.

تابش با پیشنهاد ایجاد بازار ثانویه در صنعت لوازم خانگی، گفت: اجازه دهیم مشتری با ارائه مشخصات کالا، اگر امکان خرید کالای نو را ندارد، با ارائه گارانتی، کالای مورد نظر را با پرداخت ۲۰ درصد از قیمت کالا، تهیه کند که این امر به اعتمادسازی و پایداری تولید کمک می‌کند.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.