صفحه اصلی / اجتماعی / «پاویون زنان پیشگام کارآفرین» در اینوتکس برگزار می‌شود
«پاویون زنان پیشگام کارآفرین» در اینوتکس برگزار می‌شود

«پاویون زنان پیشگام کارآفرین» در اینوتکس برگزار می‌شود

همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوریINOTEX 2021) ) در پارک فناوری پردیس، پاویون زنان پیشگام کارآفرین نیز با حضور ۳۰ بانوی کارآفرین موفق در طول چهار روز نمایشگاه برگزار می‌شود.

این پاویون به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه‌اندازی شده و کار خود را از نخستین روز نمایشگاه اینوتکس (صبح سه شنبه) آغاز و تا پایان نمایشگاه (روز جمعه) ادامه می‌دهد. در این مدت ۳۰ نشست صمیمانه با حضور مدیرعامل‌های زن موفق از شرکت‌های دانش بنیان و خلاق برگزار خواهد شد.

از جمله مهم‌ترین اهداف این پاویون نیز می‌توان به «ایجاد بستر برای شکل‌گیری تعاملات موثر میان زنان موفق کارآفرین با سایر فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری» و «ارائه الگوهای موفق برای زنان» اشاره کرد. برگزاری این پاویون در نمایشگاه تخصصی اینوتکس فرصتی مناسب برای افزایش تعاملات موثر و تبادل نظر، ایده و تجربه میان زنان فعال در حوزه علم و فناوری است.

از سوی دیگر، حضور زنان موفق کارآفرین از شرکت‌های دانش‌بنیان، صنایع خلاق، شتابدهنده ها و مراکز نوآوری در این پاویون و همچنین برگزاری نشست‌های متعدد صمیمانه برای ارائه تجربیات، می‌تواند گامی در راستای ارتقای وضعیت زنان در اکوسیستم نوآوری و فناوری باشد.

در این پاویون از مدیرعامل‌های موفق ۳۰ شرکت دانش بنیان و خلاق حضور دارند که در طول برگزاری نمایشگاه طی نشست‌های صمیمانه به ارائه خدمات مشاوره‌ای به بازدیدکنندگان مشتاق خواهند پرداخت. بازدیدکنندگان علاقه‌مند و همچنین شرکت‌های حاضر در نمایشگاه می‌توانند با حضور در پاویون زنان پیشگام کارآفرین از تجربیات زنان موفق کارآفرین در زمینه چگونگی عبور از چالش‌ها و همچنین کسب موفقیت در تولید محصولات دانش‌بنیان و یا خدماتی با ایده‌های نو بهره گیرند.

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ از تاریخ ۲۸ الی ۳۱ خردادماه ۱۴۰۰ در پارک فناوری پردیس و با حضور شرکت‌های دانش بنیان و خلاق و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز برگزار می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در تاب‌آوری صنعت هوانوردی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد محمدی بخش، در گفت‌وگویی با بیان اینکه شرکت‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.