صفحه اصلی / اجتماعی / فرصت مشاوره با منتورهای اکوسیستم کارآفرینی در اینوتکس۲۰۲۱
فرصت مشاوره با منتورهای اکوسیستم کارآفرینی در  اینوتکس۲۰۲۱

مهلت ثبت‌نام 20 اردیبهشت‌ماه

فرصت مشاوره با منتورهای اکوسیستم کارآفرینی در اینوتکس۲۰۲۱

پاویون منتورها و مشاوران یکی از بخش‌های اصلی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ می‌باشد که با هدف برگزاری جلسات منتورشیپ و مشاوره با منتورهای مطرح زیست بوم نوآوری و فناوری کشور، برای شرکت کنندگان نمایشگاه به صورت رایگان برگزار می‌شود.
این قسمت از نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ به‌صورت حضوری در محل برگزاری نمایشگاه پارک فناوری پردیس و آنلاین از طریق پلتفرم نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ از تاریخ ۲۸ لغایت ۳ اینوتکس۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.
پاویون منتورها و مشاوران اینوتکس ۲۰۲۱ فرصتی است برای بنیانگذاران استارتاپ‌ها، اعضای فعال در کسب و کارهای نوپا و کلیه افراد فعال در زیست بوم نوآوری و فناوری تا به صورت رایگان از خدمات پاویون منتورها و مشاوران جهت توسعه و افزایش توان راهبری کسب و کار خود استفاده نمایند.
امسال خدمات مشاوره و منتورشیپ در ۳۰ حوزه تخصصی از جمله حوزه‌های مدیریت و رهبری کسب و کار، توسعه کسب و کار، بازاریابی دیجیتال، بلاکچین و … ارائه می شود.
علاقمندان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://www.inotex.com/fa/event/?id=1044 بر اساس حوزه‌های انتخابی، منتور مورد نظر خود را انتخاب نموده و زمان مشاوره را رزرو نمایند.

همچنین مطالعه کنید:

نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در تاب‌آوری صنعت هوانوردی کشور

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد محمدی بخش، در گفت‌وگویی با بیان اینکه شرکت‌های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.