صفحه اصلی / اقتصادی / بازرگانی و تجارت / تحقق جهش تولید در کارخانجات لوازم خانگی پارس
تحقق جهش تولید در کارخانجات لوازم خانگی پارس

مدیرعامل پارس: سال آینده شاهد تحولات بزرگ در پارس خواهیم بود

تحقق جهش تولید در کارخانجات لوازم خانگی پارس

مدیرعامل پارس با بیان اینکه در سال آینده شاهد تحولات بزرگ در پارس خواهیم بود، گفت: پارس با محقق کردن تولید خود به جامعه خدمت کرد. گفتنی است پارس در سال جهش تولید ۲۵درصد نسبت به سال قبل افزایش تولید و فروش داشته است.

نشست پایان سال مدیران شرکت لوازم خانگی پارس با مدیرعامل و هیات مدیره این شرکت برگزار شد. با رسیدن به هفته پایانی سال ۱۳۹۹ مدیران شرکت لوازم خانگی پارس با حضور در محل کارخانه این شرکت نشستی را با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره برای بررسی عمکرد سال گذشته و برنامه‌های پیش رو در سال آتی برگزار کردند.
ایرج محمدزاده با ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران توانمند و زحمتش کش پارس گفت: امروز آمدم اینجا تا از همه شما برای تلاش یکساله در جهت خدمت رسانی به صنعت و مردم کشور قدردانی کنم. به علاوه مطمئن هستم همانطور که در تحقق بودجه ۱۴۰ هزار دستگاهی سال ۹۹ موفق بودید، در سال آینده نیز سربلند خواهید بود.
مدیرعامل پارس با بیان اینکه « امسال پارس در حوزه مدیریت شرکت دچار تغییر و تحول شد»‌ گفت: پارس در سال ۹۹ شاهد اتفاقات بزرگی در حوزه‌های تولید، فروش و اداری بود.
محمدزاده ضمن تشکر از تلاش مدیران قبل گفت: امسال علاوه بر اینکه تامین مواد اولیه برای تولید بسیار کار سختی بود، مجموعه برای تامین این مواد مجاهدت شبانه روز به خرج داد و با ایثار و فداکاری با مشکلاتی چون کمبود نقدینگی و کمبود مواد، توانستند مواد اولیه ۱۴۰هزار دستگاه را تامین کنند.
مدیرعامل پارس با تشکر از فعالیت‌های واحدهای مختلف کارخانه گفت: با تلاش آنها، توانستیم در روز تا ۹۰۰ دستگاه نیز تولید کنیم. آنهم در شرایطی که گفته میشد بیشتر از ۵۰۰ دستگاه امکان تولید وجود ندارد. اما شما با مجاهدت ثابت کردید نه تنها نیاز به تعدیل بودجه نیست، بلکه ثابت کردید پارس همان پارسی است که می‌تواند جایگاهش را ارتقاء دهد.

محمد زاده با بیان اینکه در گذشته شرکت پارس دارای سازمان فروش نبود گفت: در حوزه فروش نیز تغییرات زیادی صورت گرفت و ما در تمام استان ها نمایندگی فعال فروش داریم.
مدیرعامل پارس با اشاره به فعالیت‌های حوزه تحقیق و توسعه شرکت گفت: دستگاه کمبی جدید پارس طراحی آن به پایان رسیده است. همچنین شاهد چهره‌ای جدید در محصولات پارس خواهیم بود که بخش مهمی از فعالیت‌های ما نتیجه آن در سال ۱۴۰۰ دیده خواهد شد.
محمدزاده ادامه داد: در نیمه اول سال ۱۴۰۰ علاوه بر تغییرات در محصولات برودتی پارس، شاهد راه اندازی خط تولید ماشین لباسشویی جدید پارس نیز خواهیم بود.
مدیرعامل پارس با تشریح شرایط روز بازار فروش گفت: ما باید از حالت فروش سنتی خارج شویم و با برنامه‌هایی که مشتری محور خواهد بود، جامعه هدف محصولات پارس را بیش از پیش تحت تاثیر قرار خواهیم داد.
محمدزاده با اشاره به اهمیت و جایگاه خدمات پس از فروش در یک سیستم گفت: یک خدمات پس از فروش مناسب می‌تواند جذب کننده مشتریان زیادی برای مجموعه باشند. از همین رو برای ما مجموعه خدمات پس از فروش از جایگاه ویژه ای برخوردار است و در سال جدید باید شاهد تغییرات در این حوزه باشیم.
وی با اشاره به مشکلات تحریمی در تامین مواد اولیه میزان خدمات فروش مورد نیاز محصولات پارس را درصد قابل قبولی توصیف کرد و گفت: این میزان را نیز باید با استفاده از ظرفیت خلاقیت و نوآوری مدیریت خدمات پس از فروش شرکت جبران کنیم تا رضایت مندی مشتری را بالا ببریم.
محمدزاده با تاکید بر اینکه برنامه تعدیل نیرو در پارس وجود ندارد گفت: در حوزه اداری تحولات خوبی صورت گرفته است که در سال آینده نیز پیگیری خواهد شد. نیروی انسانی در مجموعه کارخانه باید در خدمت تولید باشد و ارزش افزوده‌ای برای مجموعه ایجاد کند.
وی از تمام مسئولان پارس خواست تا در سال جدید با روحیه خلاقانه به سمت حل مسله و مشکلات برود. او گفت: ان شاءالله در آخر سال ۱۴۰۰ نیز بتوانیم با محقق کردن بودجه جشن پایان سال را برگزار کنیم.
مدیرعامل پارس با تبریک سال جدید به مجموعه کارکنان لوازم خانگی پارس گفت: برای همه اعضای خانواده بزرگ، صادق و تلاشگر پارس سال و قرن خوبی را آرزو می کنم. ان شاءالله بعد از تعطیلات با یک فکر و اندیشه جدید قرن تازه را آغاز کنیم و بتوانیم مجموعه ای بسیار خوب را تحویل آیندگان بدهیم.
محمدزاده بار دیگر با تشکر از مجمومه عوامل مدیریت تولید و کارخانه پارس گفت: شما با تحقق بودجه ۱۴۰ هزار دستگاهی سال ۹۹ خدمت بزرگی به جامعه کردید که توان خرید محصولات گران قیمت را نداشتند. من با عرض خدا قوت برای همه شما آرزوی سلامتی و سالی خوش دارم.شایان ذکر است پارس در سال جهش تولید ۲۵درصد نسبت به سال قبل افزایش تولید و فروش داشته است

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.