صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / دهمین دوره اینوتکس در پارک فناوری پردیس برگزار می شود
دهمین دوره اینوتکس در پارک فناوری پردیس برگزار می شود

دهمین دوره اینوتکس در پارک فناوری پردیس برگزار می شود

کسب و کار نیوز- «اکبر قنبرپور» رییس نمایشگاه اینوتکس 2021 گفت: دهمین دوره این نمایشگاه از ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت سال آینده در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

به گزارش کسب و کار نیوز، رئیس پارک فناوری پردیس در نشست خبری دهمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۱ گفت: طی ۱۰ سال گذشته اتفاقات بزرگی در زیست‌بوم نوآوری و فناوری کشور افتاده است. این زیست‌بوم یکی از بالغ‌ترین اکوسیستم‌های نوآوری و فناوری در منطقه به شمار می‌رود. بازیگران و عناصر مختلف این زیست‌بوم به آرامی شکل گرفتند که نشانی از ایران پیشرفته و نیروی انسانی نخبه و خاص آن است.

در ادامه این نشست خبری، دبیر نمایشگاه اینوتکس نیز ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری در فضای باز و با رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد.

سجاد عباسی فشمی گفت: ثبت‌نام شرکت‌ها برای حضور در دهمین دوره اینوتکس از امروز شروع شده تا ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ ادامه دارد.

وی افزود: بخش مجازی نمایشگاه اینوتکس فعال خواهد بود و بازدیدکنندگان می‌توانند به شکل مجازی نیز از این نمایشگاه و بخش‌های مختلف آن بازدید کنند. مخاطبان می‌توانند به شکل حضوری نیز از اینوتکس بازدید کنند اما ظرفیت خاصی برای حضور در نظر گرفته شده و علاقه‌مندان برای  حضور در نمایشگاه باید ثبت‌نام کنند. همچنین ظرفیت مشخصی برای حضور استارت‌آپ‌ها و شرکت‌ها در نمایشگاه فیزیکی در نظر گرفته شده و تنها ۲۰۰ استارت‌آپ و شرکت می‌توانند در نمایشگاه فیزیکی غرفه داشته باشند.

عباسی ادامه داد: شرکت های دانش بنیانی که در تاریخ اعلام شده ثبت نام کنند از حمایت ۷۰ درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی تا سقف ۱۰ میلیون تومان می توانند بهره مند شوند. تلاش ما این است که این نمایشگاه را به وسعت پارک فناوری پردیس برگزار کنیم و شرکت های مستقر در پارک هم مورد بازدید قرار بگیرند و تور بازدید از این شرکت ها را شاهد باشیم.

دبیر نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ گفت: امسال همچون سال های گذشته بخش کافه سرمایه نیز برگزار می شود و استارتاپ ها در کافه سرمایه هم می توانند اعلام حضور کنند. رقابت های استارتاپی اینوتکس پیج در کرمان، تهران، بوشهر، همدان و چند استان دیگر در حال برگزاری است و از هر استان دو تیم برتر در رقابت نهایی در نمایشگاه اینوتکس شرکت خواهند کرد. همه این بخش ها از طریق فضای مجازی قابل دسترسی است.

وی ادامه داد: طی هماهنگی ای که با شرکت های سرمایه گذار ترکیه ای شده، ۷ شرکت برای حضور در اینوتکس ۲۰۲۱ اعلام آمادگی کرده اند و در کافه سرمایه کمک می کنند و این حضور باعث جهانی شدن کسب و کارهای نوپایی خواهد شد که در اینوتکس حضور دارند.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.