صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / حضور حدود ۴۰ سرمایه‌گذار از ۲۱ کشور در سومین نشست سرمایه‌گذاری فناوری
حضور حدود ۴۰ سرمایه‌گذار از ۲۱ کشور در سومین نشست سرمایه‌گذاری فناوری

در نشست خبری رویداد Tim 2021 اعلام شد

حضور حدود ۴۰ سرمایه‌گذار از ۲۱ کشور در سومین نشست سرمایه‌گذاری فناوری

کسب و کار نیوز - صبح امروز کنفرانس خبری «سومین نشست سرمایه‌گذاری فناوری» (TIM 2021) با حضور «میلاد صدرخانلو»، دبیر این نشست برگزار شد. این رویداد ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه به میزبانی پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پارک فناوری پردیس، صدرخانلو دبیر نشست سرمایه‌گذاری فناوری تیم ۲۰۲۱ و قائم مقام شبکه تبادل فناوری کشورهای دی هشت، با اعلام برگزاری سومین دوره این نشست در ۲۸ و ۲۹ بهمن به میزبانی پارک فناوری پردیس، گفت: حدود ۴۰ سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در این دوره از نشست سرمایه‌گذاری فناوری حضور خواهند داشت.

هم‌افزایی میان ۸ کشور

صدرخانلو در ابتدای این نشست در مورد کشورهای دی هشت گفت: سازمان همکاری‌های دی هشت، متشکل از هشت کشور در حال توسعه اسلامی اعم از نیجریه، مصر، ترکیه، ایران، پاکستان، مالزی، اندونزی و بنگلادش است که گستره وسیعی از شرق آسیا تا غرب آفریقا را در بر می‌گیرند و تلاش می‌کنند با هم هم‌افزایی داشته باشند.

وی افزود: با وجود اپیدمی کرونا و افزایش تحریم‌ها، نتایج موفق نشست سال گذشته به ما کمک کرد، نشست امسال با توان و قدرت بالاتر و خروجی بیشتر همراه شود. در سال گذشته سرمایه‌گذاران از ۱۴ کشور در این نشست حضور داشتند که امسال به ۲۱ کشور افزایش یافته است. این افزایش سرمایه‌گذاران نشان‌‌دهنده جذابیت بازار این هشت کشور برای بقیه کشورهاست.

صدرخانلو در مورد تعداد استارتاپ‌هایی که در این رویداد حضور دارند، گفت: به دلیل شرایط کرونایی، افتتاحیه این رویداد در پارک فناوری پردیس به صورت محدود برگزار خواهد شد و مخاطبان می‌توانند از فضای مجازی این رویداد را به صورت زنده دنبال کنند.

ارائه حضوری ۱۲ استارتاپ برگزیده به سرمایه‌گذاران

صدرخانلو با بیان اینکه برای جلوگیری از شیوع کرونا ۱۲ استارتاپ برگزیده، ارائه حضوری به سرمایه‌گذاران خواهند داشت، گفت: علاوه بر این ۱۲ استارتاپ، ما اطلاعات ۱۲ استارتاپ دیگر را به سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهیم.

صدرخانلو خبر داد: در این رویداد نمایندگانی از کشورهای اروپایی مثل اوکراین، کرواسی و آلمان حضور خواهند داشت. همچنین از امارات و ارمنستان هم شاهد حضور نمایندگانی خواهیم بود.

وی در خاتمه گفت: «جعفر کو شاری» دبیر کل سازمان D-8 به صورت آنلاین در این نشست سخنرانی خواهند داشت. همچنین «سید علی محمد موسوی» معاون وزیر و رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، «مهدی صفاری نیا» ریاست محترم پارک فناوری پردیس و دبیر شبکه انتقال فناوری D8tten، سناتور های انجمن فرشتگان کسب و کار، دبیر انجمن vc و … در این نشست حضور به هم می رسانند.

ایجاد هم‌افزایی میان استارتاپ ها و سرمایه گذاران، هدف اصلی نشست دی هشت

خانم شریفی، کارگزار اجرایی نشست سرمایه گذاری فناوری در این نشست گفت: هدف اصلی این رویداد، ایجاد هم‌افزایی با تمرکز بر سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌هاست. ما به دنبال ایجاد فضایی برای سرمایه‌گذاران هستیم تا از فرصت‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری استفاده کنند.

شریفی در ادامه با اشاره به برگزاری آنلاین این رویداد گفت: قسمت اعظم این رویداد به صورت آنلاین خواهد بود تا مخاطبان از طریق شبکه‌های مجازی به مشاهده آن بپردازند.

وی ادامه داد: حوزه‌های سلامت، بانکی، هوش مصنوعی، فین‌تک و تکنولوژی‌های مبتنی بر بلاکچین ترندها، موضوعات مهمی هستند که در این رویداد روی آنها تمرکز شده است.

شایان ذکر است، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر برای شرکت و یا پیگیری اخبار نشست، می توانند به وبسایت tim.d8tten.org مراجعه نمایند.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.