صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / اعلام اسامی کاندیداهای سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران
اعلام اسامی کاندیداهای سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

اعلام اسامی کاندیداهای سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

کسب و کار نیوز - جلسه دو روزه شورای داوری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در ۲۸ و ۲۹ دی ۹۹ به صورت آنلاین برگزار شد و با مشخص شدن کاندیداهای سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به کار خود پایان داد.

به گزارش کسب و کار نیوز، در مرحله اول داوری از یکسو به پیشنهاد داوران عمومی ۱۵۹ اثر از داوری خارج شدند و از سوی دیگر ۵۹۳ اثر به دلیل دارا نبودن حد نصاب (۲۵ درصد رأی مثبت) حذف شدند. در مرحله دوم داوری که توسط شورای داوری سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران صورت گرفت نیز گروه‌های بازی‌های آنلاین ایرانی (تحت وب)، بازی های ورزشی و وبگاه های شخصی به دلیل عدم رسیدن به حد نصاب از گردونه رقابت حذف شدند. افزون بر این در بخش اپلیکیشن‌ها نیز دسته انقلاب اسلامی به دلیل کافی نبودن تعداد آثار از رای گیری حذف شد و به مرحله سوم راه نیافت.
از میان ۱۲ اثر برتر هر گروه هر ۵ اثر توسط اعضای شورای داوری انتخاب شد و به مرحله سوم داوری راه یافت. پنل مرحله سوم داوری از سوم بهمن ۹۹ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و تمام داوران مرحله اول می توانند بین این ۵ اثر یک اثر را به عنوان بهترین اثر انتخاب کنند.
همچنین قابل ذکر است که در نهایت در نخستین روز اسفند در هر گروه یک برنده به عنوان بهترین سایت یا بهترین اپلکیشن معرفی خواهد شد.
اسامی کاندیداهای سیزدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به تفکیک گروه را در اینجا بخوانید.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.