به گزارش کسب و کار نیوز، حسن خوشخو درباره نظارت بر عملکرد شرکتهای هواپیمایی در حوزه حقوق مسافر اظهار کرد: شرکتهای هواپیمایی باید با اولویت قرار دادن رضایت مسافر در مواقع بروز تاخیر، نسبت به اطلاعرسانی صریح، به موقع و شفاف به مسافران اقدام کنند.
وی با تاکید بر خودداری شرکتهای هواپیمایی از ایجاد هر گونه تعهد و فروش بلیت قبل از اطمینان از صدور مجوز پرواز توسط سازمان هواپیمایی کشوری، افزود: همچنین شرکتهای هواپیمایی موظف شدند ضمن برخورد قاطع با سایتها و دفاتر متخلفی که فاقد مجوز سازمان هواپیمایی کشوری بوده و اقدام به فروش بالاتر از نرخ مصوب بلیتها می کنند، عوامل فروش متخلف را جهت پیگیری و برخورد قضایی به سازمان معرفی کنند.
مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاهها، شرکت ها و موسسات هوانوردی در خصوص نظارت بر پروازهای چارتری ادامه داد: صدور مجوز پروازهای چارتری منوط به ارائه قراردادهای چارتری مربوطه به سازمان هواپیمایی کشوری است.
خوشخو اعلام کرد: مردم میتوانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق پرتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس CAO.IR مطرح و پیگیری کنند.