صفحه اصلی / اسلایدر / الزام ایرلاین‌ها برای برخورد با گرانفروشی بلیت هواپیما
الزام ایرلاین‌ها برای برخورد با گرانفروشی بلیت هواپیما

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد

الزام ایرلاین‌ها برای برخورد با گرانفروشی بلیت هواپیما

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری ضمن الزام ایرلاین‌ها برای برخورد با سایت‌ها و دفاتر غیر مجاز و گرانفروش بلیت هواپیما، گفت: شرکت‌های هواپیمایی موظفند از ایجاد هر گونه تعهد و فروش بلیت قبل از صدور مجوز پرواز توسط سازمان خودداری کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز، حسن خوشخو درباره نظارت بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی در حوزه حقوق مسافر اظهار کرد: شرکت‌های هواپیمایی باید با اولویت قرار دادن رضایت مسافر در مواقع بروز تاخیر، نسبت به اطلاع‌رسانی صریح، به موقع و شفاف به مسافران اقدام کنند.

وی با تاکید بر خودداری شرکت‌های هواپیمایی از ایجاد هر گونه تعهد و فروش بلیت قبل از اطمینان از صدور مجوز پرواز توسط سازمان هواپیمایی کشوری، افزود: همچنین شرکت‌های هواپیمایی موظف شدند ضمن برخورد قاطع با سایت‌ها و دفاتر متخلفی که فاقد مجوز سازمان هواپیمایی کشوری بوده و اقدام به فروش بالاتر از نرخ مصوب بلیت‌ها می کنند، عوامل فروش متخلف را جهت پیگیری و برخورد قضایی به سازمان معرفی کنند.

مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه‌ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی در خصوص نظارت بر پروازهای چارتری ادامه داد: صدور مجوز پروازهای چارتری منوط به ارائه قراردادهای چارتری مربوطه به سازمان هواپیمایی کشوری است.

خوشخو اعلام کرد: مردم  می‌توانند انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق پرتال سازمان هواپیمایی کشوری به آدرس CAO.IR  مطرح و پیگیری کنند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.