مهلت ثبت‌نام در طرح تیکاف، تمدید نمی‌شود

آخرین فرصت ثبت نام برای صاحبان طرح و ایده جهت بهره مندی از حمایت دولت

مهلت ثبت‌نام در طرح تیکاف، تمدید نمی‌شود

کسب و کار نیوز - ثبت نام دوره جدید طرح تیکاف اوایل آذر ماه آغاز شد و پس از اتمام فرصت در نظرگرفته شده، تا نیمه دی ماه تمدید شد. آخرین فرصت ثبت‌نام در این طرح 15 دی ماه به پایان می‌رسد و تمدید نمی شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، چندی پیش فراخوان دوره جدید طرح تیکاف منتشر شد. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک فناوری پردیس، طرح تیکاف را برای ارائه حمایت‌ها و خدمات مادی و معنوی در راستای تجاری‌سازی ایده، طرح و یا اختراع به صاحبان آنها، اجرا می‌کنند.

تجاری‌سازی یک ایده مسیر طولانی دارد که نیازمند فراگیری آموزش‌ها و مهارت‌های مختلف است. مهارت‌هایی که در صورت فقدان آنها صاحبان طرح را با چالش‌های بزرگی روبرو می‌کند. بنابراین طرح تیکاف برای حمایت از ایده‌هایی که نیاز به تجاری‌سازی دارند، اجرایی شده است.

در این طرح، بسیاری از بازیگران مهم زیست‌بوم فناوری و نوآوری با هدف تسهیل مسیر تجاری‌سازی طرح‌ها و ایده‌ها، همکاری خواهند کرد.

افرادی که در ابتدای مسیر تجاری‌سازی خود هستند و افرادی که سابقه عدم موفقیت در تبدیل ایده خود به محصولی درآمدزا دارند، مخاطبان اصلی طرح تیکاف برای کسب آموزش‌ها مهارت‌ها و بهره‌مندی از حمایت‌های این طرح هستند.

در دوره ۳ تا ۵ ماهه‌ی طرح تیکاف، برای صاحبان ایده در ابتدا یک نسخه تجاری‌سازی از طرح ایجاد شده، فضای بازار محصول آنها و رقبایشان به آنها معرفی شده و موانع پیش‌روی تجاری‌سازی یک ایده تشریح خواهد شد. مدیریت یک کسب و کار، شناخت روش تحلیل سودهی، آشنایی با ابزارهای حمایتی نیز در این دوره به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود. همچنین در خاتمه طرح، امکان اتصال صاحبان طرح و ایده به نهادهای حمایتیِ فناوری و نوآوری، وجود دارد.

در نهایت نیز برای برگزیدگان این طرح، جوایزی شامل بسته های حمایتی ویژه اعضا پارک فناوری پردیس، گرنت ۳۰ ملیون تومان و … در نظر گرفته خواهد شد.

علاقهمندان به شرکت در طرح تیکاف میتوانند برای اطلاع از جزئیات بیشتر این طرح و ثبت در آن، به وبسایتهای  http://irantakeoff.ir یا  http://takeoff.tinet.ir مراجعه‌ یا با شماره ۷۶۲۵۰۰۵۰ -۰۲۱ تماس حاصل کنند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.