صفحه اصلی / اصناف / بازار / اجاره ویلاهای لوکس با قیمت مناسب در رامسر با سایت اتاقک
اجاره ویلاهای لوکس با قیمت مناسب در رامسر با سایت اتاقک

اجاره ویلاهای لوکس با قیمت مناسب در رامسر با سایت اتاقک

رامسر یکی از زیباترین شهرهایی است که برای یک سفر رویایی می‌توانید روی آن حساب کنید. این سفر خاطره‌انگیز با اقامت در یک ویلای جذاب و لوکس، بی‌نقص‌تر خواهد شد.

کسب و کار نیوز – اگر از ما بپرسند در سفر به شمال چند مقصد جذاب که دوست داریم همیشه به آنجا برویم اعلام کنیم، احتمالا رامسر یکی از سه شهر اول ما خواهد بود. شهری زیبا و بهشت‌گونه که خاطرات سفر به آن محال است که یادمان برود.

این شهر آنقدر جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر دارد که بدون‌شک یک بار سفر به آن جا کافی نیست. اما اگر می‌خواهد سفرتان را خاطره‌انگیزتر کنید بهتر است از قبل برای اجاره ویلا در رامسر فکر کنید و برنامه داشته باشید.

جاذبه‌های گردشگری رامسر

بی‌دلیل نیست که رامسر را عروس شهرهای ایران می‌دانند؛ شهری بهشتی که هر گوشه آن را که نظاره کنید زیبایی بی‌بدیلی چشمانتان را خیره می‌کند. این شهر جاذبه‌های گردشگری فوق‌العاده‌ای دارد که هنگام سفر نباید از هیچ‌کدام غافل شوید.

تله کابین رامسر

تا اسم رامسر می‌آید خیلی‌ها به یاد تله کابین این شهر می‌افتند. بزرگترین تله کابین ایران فرصتی را برایتان فراهم می‌کند تا برفراز جنگل‌های سرسبز، درختان سربه‌فلک کشیده و آبی زیبای دریا، بتوانید تجربه‌ای جدید و ماجراجویانه را برای خودتان رقم بزنید. این مکان تنها ۵ کیلومتر با رامسر و از طرف دیگر به یکی دیگر از مناطق بکر شما یعنی چابکسر نزدیک است.

جواهرده

بی تردید روستای جواهرده را باید جواهری ارزشمند در ایران و شمال کشور بدانیم. روستایی فوق‌العاده با طبیعتی حیرت‌انگیز و آب‌وهوایی دل‌انگیز که از گردشگران زیادی را در طول سال پذیرایی می‌کند. برای رسیدن به جواهرده تنها باید ۲۵ کیلومتر از رامسر دور شوید تا یکی دیگر از زیبایی‌های خدا را نظاره‌گر باشید.

اما این تمام ماجرا نیست. مسیر جواهرده خودش به تنهایی یک جاذبه گردشگری عالی با جاذبه‌های دیگر در دل خود است. بوستان جنگلی صفارود و درخت‌های سربه‌فلک کشیده در کنار جاده، شما را به سمت بهشت هدایت می‌کنند. دریاچه قو هم یکی دیگر از بی‌نظیرترین جاهای دیدنی جواهرده است که می‌تواند تکمیل‌کننده سفر شما باشد.

کاخ مرمر

یکی از زیباترین کاخ‌های ایران که از دوران پهلوی به جای مانده، کاخ مرمر در رامسر است. کاخی مملو از انواع درختان مرکبات که از همان بدو ورود چشمان شما را خیره می‌کنند و بوی پرتقال و نارنج‌های تازه هوش از سرتان می‌برد. این کاخ سلطنتی معماری زیبایی دارد و در جای‌جای آن اشیای گران‌قیمت و متریال خارجی و ایرانی به چشم می‌خورد.

جنگل دالخانی

شمال و به‌ویژه رامسر که می‌روید جنگل‌گردی نکنید باخته‌اید. درست است که جواهرده ۲۰۰۰ متر از سطح دریا فاصله دارد، ولی جنگلی به نام دالخانی یا دالان بهشت در نزدیکی رامسر وجود دارد که می‌توانید از ارتفاع ۸۰۰ متری همه جا را زیر پای کوهستان در نظر بگیرید.

اگر عاشق مناظر مه‌آلود هستید، باید ۳۰ کیلومتر به سمت جنوب شرقی رامسر حرکت کنید تا به جنگلی پر رمز و راز برسید که حرف‌های زیادی برای گفتن و زیبایی‌های بی‌شماری برای تماشا دارد.

بهترین زمان سفر به شمال

هر زمان تصمیم بگیرید می‌توانید خودتان را به شمال برسانید. هم می‌توانید از تابستانش لذت ببرید و هم برف زمستانی‌اش. اما بهترین زمان سفر به شمال، بهار و پاییز است که هوا خیلی گرم و شرجی یا سرد و سوزناک نیست.

مشکلات اجاره ویلا

شمال ایران یکی از بهترین مناطق مسافری کشور است که در هر مناسبتی همیشه از استان‌های هم‌جوار و شهرهای دیگر مسافران زیادی را به خود می‌بیند. متاسفانه همین مسئله باعث شده است بازار عجیبی برای اجاره ویلا در شما شکل بگیرد. برخی از این مشکلات  شامل موارد زیر است:

  • مشکلات امنیتی: یکی از مهمترین مشکلات برای اجاره ویلا در شما این است که نمی‌توان به هر کسی و هر جایی اعتماد کرد. بارها مشکلات مختلفی برای مسافران پیش آمده است.
  • قیمت غیرواقعی و بالا: اگر همین‌طوری که رسیدید به مقصد بخواهید برای رزرو ویلا اقدام کنید و به‌ویژه اگر زمان‌های شلوغ باشد، باید خودتان را برای قیمت‌های عجیب و غریب آماده کنید.
  • مشکلات ویلاها: وقتی سراغ افراد مختلف می‌روید یا برای شما عکس می‌فرستند، به ویلا که می‌رسد شوکه می‌شوید، چرا؟ چون تناقض‌های زیادی می‌بینید و از آن چیزی که به شما وعده داده‌‌اند خبری نیست.

روش‌های ارزان سفر کردن

روش‌های مختلفی برای ارزان سفر کردن وجود دارد. روش‌هایی چون کمپینگ، مسافرت با تور یا حتی کوله‌پشتی‌ خود را بردارید و منزل به منزل جلو بروید. از آنجایی که هزینه اقامت بخش عمده‌ای از هزینه‌های سفر را تشکیل می‌دهد یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید انجام دهید این است که به سایت اتاقک سر بزنید و بهترین ویلاها را با تخفیف‌های باورنکردنی رزرو کنید.

تمیزی و ضدعفونی بودن ویلاها برای کرونا

این روزها یکی از مهمترین دغدغه برای سفر به ویژه شهرهای شمالی کشور موضوع رعایت نکات بداشتی و ضدعفونی بودن آنهاست. خیالتان راحت باشد تمام ویلاها و هتل‌های طرف قرارداد اتاقک همه نکات بهداشتی و ضدعفونی کرونا را با دقیق‌ترین روش‌ها و پروتکل‌ها انجام می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.