صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان / لیست بهداشتی‌ترین هتل‌ها از دید کاربران اسنپ‌تریپ منتشر شد
لیست بهداشتی‌ترین هتل‌ها از دید کاربران اسنپ‌تریپ منتشر شد

گلچین هتل‌های بهداشتی

لیست بهداشتی‌ترین هتل‌ها از دید کاربران اسنپ‌تریپ منتشر شد

کسب و کار نیوز - با وجود اینکه پرهیز از سفر همواره جز توصیه‌های اصلی‌ برای پیشگیری از شیوع کرونا بوده است، نمی‌توان تعطیلی سفرها از جمله سفرهای ضروری را در این دوران متصور شد. از این رو کسب‌وکارهای فعال در حوزه گردشگری موظف هستند شرایط را هر چه بیشتر برای انجام سالم سفرهای ضروری مهیا کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اسنپ تریپ، در همین راستا اسنپ تریپ اگرچه در طول ۵ سال فعالیت خود همیشه رعایت نکات بهداشتی را به عنوان اولویت عمده خود برای آغاز همکاری با هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در نظر داشته، اما شرایط شیوع کرونا سبب شده تا با توجه به حساسیت روزافزون مسافران به رعایت اصول بهداشتی خدمات جدیدی را برای ایجاد اطمینان از سفر سالم ارائه دهد.

اسنپ تریپ به این منظور علاوه بر استانداردهای اولیه و کلی خود برای همکاری با هتل‌ها و اقامتگاه‌ها، براساس تجربه کاربران از میزان رعایت اصول بهداشتی در هتل‌هایی که در آن اقامت داشتند لیستی از بهداشتی‌ترین هتل‌ها را ارائه کرده است. این لیست براساس نظراتی که کاربران از رعایت اصول بهداشتی هتل‌ها در پلتفرم اسنپ تریپ درج کرده‌اند تهیه شده تا مسافران لیستی از هتل‌ها را در اختیار داشته باشند که علاوه بر دارا بودن استانداردهای بهداشتی و کیفی اسنپ‌تریپ از کاربران نیز نمره قبولی در زمینه رعایت اصول بهداشتی دریافت کرده باشند.

 اسنپ تریپ در این طرح نظرات کاربران خود را از اول خرداد ۱۳۹۹ تا حال حاضر بررسی کرده تا هتل‌هایی که بالاترین میانگین در امتیاز “وضعیت نظافت اقامتگاه” را داشتند طی یک لیست به مهمانان اسنپ‌تریپ پیشنهاد داده شود. میانگین امتیاز “وضعیت نظافت اقامتگاه” این هتل‌ها بالای ۴ (از ۵ امتیاز) بوده است .با توجه به سازوکار ثبت نظر برای هتل‌ها که به کاربرانی که در هتل مورد نظر اقامت و رزرو نداشته باشند اجازه ثبت امتیاز و درج نظر نمی‌دهد، می‌توان به نظرات مسافران به عنوان منبعی قابل اتکا  برای سفری سالم اعتماد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به لیست هتل‌های بهداشتی از دید کاربران به وب‌سایت و اپلیکیشن اسنپ تریپ مراجعه کنید.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.