چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / پارک ها مراکز رشد و شتاب‌ دهنده‌ها / برپایی اولین نمایشگاه مجازی جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا
برپایی اولین نمایشگاه مجازی جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا

با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی انجام می شود

برپایی اولین نمایشگاه مجازی جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا

کسب و کار نیوز - اولین نمایشگاه مجازی (سه بعدی و دو بعدی) با موضوع «جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا» از 29 مهر تا 8 آبان ماه سال جاری با حمایت بلاعوض صندوق نوآوری و شکوفایی و با حضور 40 شرکت دانش‌بنیان برپا می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر مرضیه شاوردی مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی با اعلام این خبر، درباره جزئیات برگزاری این نمایشگاه گفت: با توجه به محدودیت‌های موجود در برگزاری نمایشگا‌ه‌های فیزیکی و شرکت در نمایشگاه‌های خارجی به ‏واسطه شیوع ویروس کرونا، صندوق نوآوری و شکوفایی قصد دارد با اتخاذ شیوه‌ای جدید، توانمندی‌ها و محصولات ‏شرکت‌های دانش‌بنیان را به نمایش بگذارد و در راستای تسهیل تجاری‌سازی این محصولات در عرصه‌های ‏ملی و بین‌المللی قدم بردارد.
وی ادامه داد: بر همین اساس نمایشگاه مجازی جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا با حمایت صندوق نوآوری و به منظور معرفی محصولات دانش‌بنیان کشور در حوزه‌های ‏تجهیزات و مواد پاک‌کننده و ضدعفونی‌کننده، محصولات سلولزی و بهداشتی، ‏تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، کیت‌های تشخیصی، محصولات دارویی و سامانه‌های نرم‌افزاری با حضور ۴۰ شرکت دانش‌بنیان برگزار می‌شود.‏
به گفته شاوردی، مجریان این نمایشگاه شرکت «همایش‌ها و نمایشگاه‌های بین‌المللی پارس رستاک» و «مهندسی و توسعه فناوری انرژی هیراب» هستند و این نمایشگاه به صورت سه‌زبانه (فارسی، انگلیسی و عربی) در دو قالب سه‌بعدی و دوبعدی طراحی شده است.
مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی درباره نحوه بازدید از نمایشگاه نیز گفت: بازدیدکنندگان داخلی و خارجی می‌توانند به صورت آنلاین از این نمایشگاه بازدید کنند. بازدیدکنندگان می‌توانند با ورود به فضای نمایشگاه از محتوای دیجیتال هر غرفه شامل پوستر، عکس، بروشور و تیزر تبلیغاتی بازدید کنند و با محصولات و خدمات شرکت‌ها آشنا شوند.
مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی، هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان در زمینه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و بازاریابی و تسهیل صادرات محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان به بازارهای هدف عنوان کرد و گفت: در هنگام بازدید از نمایشگاه، امکان برقراری ارتباط آنلاین با مدیران شرکت‌های حاضر در نمایشگاه نیز برای بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه شرکت‌های دانش‌بنیان وجود خواهد داشت. همچنین در صورتی که قراردادی بین شرکت‌های دانش‌بنیان و ‏مشتریان آن‌ها منعقد شود، صندوق نوآوری و شکوفایی با استفاده از ابزارهای تأمین مالی متنوع خود، منابع ‏مالی لازم را برای اجرای این قراردادها تأمین خواهد کرد‎.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.