صفحه اصلی / استارت آپ‌ و دانش‌بنیان‌ / چهار محصول مرکز نوآوری آو با حضور معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور رونمایی شد
چهار محصول مرکز نوآوری آو با حضور معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور رونمایی شد

چهار محصول مرکز نوآوری آو با حضور معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور رونمایی شد

کسب و کار نیوز- چهار محصول مرکز نوآوری آو با حضور "سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری" رونمایی شد. "مرکز نوآوری آو" با حمایت گروه dnaunion راه اندازی شد تا ایده‌های فناورانه در حوزه‌های Adtech،Martech ،Market Research با سرعت بیشتری مسیر تبدیل به محصولات فناورانه را طی کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز، در مراسم افتتاحیه معاونت علمی و فناوی رئیس جمهوری طی جلسه‌ای با حضور مدیرعامل مرکز نوآوری آو “ناصر پاشاپورنیکو” فرآیند اجرایی مرکز را مورد بررسی قرار دادند. همچنین در این مراسم فعالان مرکز نوآوری آو به تشریح ابعاد مختلف چهارمحصول جدید رونمایی شده: هایپراد، اُهم، اینفلومیتر، HHP (Household Panel) که همگی در حوزه تکنولوژی‌های نوین تبلیغات (AdTech و Martech) فعالیت دارند، پرداختند.

بیش از ۴۵۰ نیروی انسانی تمام وقت و ۱۰۲۵ نیروی پاره وقت در مرکز نوآوری آو فعالیت می‌کنند. تیم‌های نوآور فعال در حل مسائل آینده بازاریابی از خدمات این مرکز بهره مند می‌شوند. لازم به ذکر است: بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای احداث این مجموعه فناور صورت گرفته است و در سال جاری نیز  ۱۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خواهد شد.

در ادامه شرح وظایف این چهار محصول به قرار ذیل هستند:

هایپراد: داشبورد تبلیغات آنلاین است که ناشران رسانه‌های آنلاین را به تبلیغ کنندگان متصل می‌کند. همچنین هایپراد از روش تبادل آگهی برای اتصال به سایر شبکه‌های تبلیغاتی برای دسترسی بیشتر به مخاطبان استفاده می‌کند.

اُهم: نبود مرجع اطلاعاتی از فعالیت‌های تبلیغات محیطی و داشتن اطلاعات دقیق از سازه‌های تبلیغاتی، وضعیت اکران، فضای رقابت و در نهایت ارزیابی شاخص‌های اثر بخشی از جمله میزان در معرض قرارگیری افراد، مسائلی است که کسب و کارها در کمپین‌های تبلیغات محیطی با آن مواجه هستند. این اطلاعات از یک سو به آژانسهای تبلیغاتی برای برنامه ریزی بهینه و از سوی دیگر به صاحبان برند برای اطمینان از صحت و سنجش اثربخشی کمپین‌های محیطی اکران شده کمک خواهد کرد. به این منظور و برای دستیابی به این اطلاعات، اپلیکیشنی با عنوان اهم در اختیار کاربران اجرایی قرار گرفته است. کاربران اجرایی در این اپلیکیشن اطلاعات تمامی تابلوهای تبلیغاتی در مسیرهای سطح شهر را مشاهده می‌کنند و ماهیانه به صورت مستمر وضعیت اکران تبلیغات در آنها را جمع آوری می‌کنند. کاربران اجرایی به کمک این اپلیکیشن قادر خواهند بود با روشی آسان اطلاعات وضعیت اکران در تابلوهای تبلیغاتی مشاهده شده را ثبت و به همراه تصویری از تابلو ارسال کنند.

اینفلومیتر: پلتفرمی برای جستجوی اینفلوئنسرهای ایرانی و انتخاب بهترین اینفلوئنسر برای یک کمپین است. در حقیقت اینفلومیتر ابزار پیدا کردن، آنالیز و تحلیل اینفلونسرهای اینستاگرام است. برای اجرای یک کمپین دیجیتال گاهی نیاز است که با اینفلوئنسرهای ایرانی همکاری کرد، اما معمولا بستر و پلتفرم مشخصی برای یافتن اطلاعات کامل در خصوص این افراد وجود ندارد و یا اگر هم وجود دارد اطلاعات دقیقی ارایه نمی‌کند.

HHP: تحقیقات بازاریابی با گروه هدف خانوار و مصرف کننده‌ی نهایی عموماً در قالب مطالعات مقطعی انجام می‌گیرد. به همین دلیل داده‌ها و اطلاعات مدونی که بتوان با تکیه بر آن، روند تغییرات رفتار و رویکرد خانوارها/ مصرف کنندگان را در بازه‌های زمانی کوتاه مدت تحلیل کرد وجود ندارد. از این رو تولید کنندگان با تکیه بر مطالعات مقطعی و غالبا پر هزینه تلاش می کنند رفتار فعلی گروه هدف خود را درک و همچنین تغییرات آن را در طول زمان دریابند.

به این منظور و برای دستیابی به این اطلاعات، HHP، اپلیکیشنی با عنوان کابینت را در اختیار خانوارها قرار خواهد داد. خانوار به کمک این اپلیکیشن قادر خواهد بود با روشی آسان خریدهای سوپرمارکتی خود را بعد از هربار خرید ثبت کند. این خانوارها با توجه به ویژگی‌های جمعیت شناختی انتخاب و در پنل اکس فمیلی ثبت نام می‌شود و امکان استفاده از اپلیکشن را پیدا می‌کند.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.