صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / چراغ سبز به کوتینیو: یک فصل دیگر در بارسلونا؟
چراغ سبز به کوتینیو: یک فصل دیگر در بارسلونا؟

چراغ سبز به کوتینیو: یک فصل دیگر در بارسلونا؟

کسب و کار نیوز:با وجود اینکه انتظار می‌رفت کوتینیو امسال تابستان بارسلونا را ترک کند ولی رئیس باشگاه کاتالان می‌گوید ستاره برزیلی می‌تواند یک فصل دیگر برای بارسا بازی کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, یوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا در صحبتهای اخیر خود درباره وضعیت باشگاه مطالبی درباره فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی این تیم مطرح کرد که با توجه به اتفاقهای گذشته بین دو طرف عجیب بود.

درحالیکه انتظار می‌رفت کوتینیو امسال تابستان بارسا را به مقصد تیمی دیگر ترک کند بارتومئو درها را به روی باقی ماندن او باز گذاشت و گفت اگر سرمربی آینده بارسا به کوتینیو احساس نیاز کند او می‌تواند فصل آینده را در نوکمپ توپ بزند.

کوتینیو بعد از انتقال گران قیمت از لیورپول به بارسا دور از انتظار این تیم ظاهر شد و فصل گذشته را به صورت قرضی در بایرن مونیخ بازی کرد. انتظارها برای ترک بارسا توسط کوتینیو زمانی افزایش یافت که کیا جورابچیان ایجنت او گفت فیلیپ قصد دارد امسال تابستان راهی فوتبال انگلیس شود و علاقه ای برای بازی در بارسا ندارد. این بی علاقگی تا دیروز و صحبتهای بارتومئو دو طرفه به نظر می رسید.

ولی بارتومئو که دیروز درباره وضعیت بارسلونا بعد از شکست تحقیرآمیز مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان صحبت می کرد درباره کوتینیو گفت: ” سرمربی آینده ما در این باره تصمیم خواهد گرفت. اگر او بخواهد که کوتینیو ادامه دهد ستاره برزیلی فصل بعد هم برای ما بازی خواهد کرد”.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.