صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / سامان قدوس در آستانه حضور در لیگ برتر
سامان قدوس در آستانه حضور در لیگ برتر

وینگر ایرانی و برنتفورد به امضای قرارداد نزدیک شدند

سامان قدوس در آستانه حضور در لیگ برتر

کسب و کار نیوز:با توجه به جدایی قریب الوقوع سعید بن رحمه وینگر الجزایری تیم برنتفورد ، توافق این تیم با وینگر ملی پوش ایرانی نزدیکتر از هر زمان دیگری به نظر می رسد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, در روزهایی که سامان قدوس وینگر ایرانی همراه تیم آمیان برای آغاز رقابت های لیگ۲ فرانسه تمریناتش را انجام می دهد خبرهایی درباره جدایی این بازیکن به گوش می رسد. یکی از قدیمی ترین و جدی ترین مشتریان قدوس حالا به نظر می رسد در یکقدمی توافق با این بازیکن و باشگاه آمیان قرار دارد.

برنتفورد تیم تازه لیگ برتری شده فوتبال انگلستان ، از نقل و انتقالات زمستانی به دنبال جذب سامان قدوس بود اما این انتقال اتفاق نیفتاد. سایت “بیرمنگام میل” در گزارشی در این ارتباط نوشت که سعیدبن رحمه وینگر تیم برنتفورد مورد توجه چلسی و لیدزیونایتد قرار دارد و اخبار حاکی است که این بازیکن کاملا به خروج به از برنتفورد نزدیک است. توماس فرانک سرمربی تیم برنتفورد اما برای جایگزینی او سامان قدوس بازیکن ایرانی آمیان را در نظر دارد و دو طرف به امضای قرارداد نزدیک شده اند.

سایت سوئدی “اکسپرسن ” در ین رابطه نوشت سامان قدوس بازیکن ۲۶ ساله و ملی پوش ایرانی که به عنوان هافبک تهاجمی و وینگر توانایی بازی در بخش تهاجمی را دارد در حال انجام مذاکرات با باشگاه انگلیسی است وبه نظر می رسد به زودی توافق رسمی او با برنتفورد اعلام شود.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.