صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / حرف های داور شیخ را بهم ریخت
حرف های داور شیخ را بهم ریخت

مهدی قایدی:

حرف های داور شیخ را بهم ریخت

کسب و کار نیوز:پیش از بازی استقلال – پیکان داور بازی یعنی پیام حیدری صحبت هایی با مهدی قایدی و هم چنین شیخ دیاباته انجام داد؛ خیلی همان لحظه پیش بینی کردند صحبت های رد و بدل شده چه بوده است؛ اینکه او را فریب ندهند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, مهاجم ریز نقش استقلال در واکنش به این موضوع گفت: من نمی دانم چنین اتفاقی در فوتبال حرفه ای مرسوم هست یا نه و آیا داور می تواند این کار را انجام دهد یا نه؟ داور پیش از بازی من و شیخ دیاباته را کنار کشید و گفت خودتان را بی جهت زمین نیاندازید؛ دستتان برای همه رو شده! شما می خواهید زرنگ بازی در بیاورید. من حواسم به هم چیز هست. الکی خود را به زمین نیاندازید. من خطای اینطوری نمی گیرم. این حرف خیلی روی من تاثیر منفی گذاشت. به خصوص روی شیخ دیاباته. او را عصبی کرد. من خودم در جریان بازی دو سه بار روی برخوردها ترسیدم زمین بخورم با اینکه برخوردها شدید بود. باز هم می گویم نمی دانم آیا داور می تواند با چنین ادبیاتی با بازیکن صحبت کند یا نه؟ البته همیشه در جایگاه بازیکن به داور احترام گذاشتم. قلبا بر این باورم آنها جز قشر زحمتکش فوتبال هستند و حتی در آمد آنها متناسب با زحماتی که در فوتبال می کشند، نیست و اشتباهاتی که از آنها سر می زند سهوی است. همان طور که من بازیکن در زمین بازی اشتباه می کنم داور هم انسان است و ممکن است در زمین بازی اشتباه کند. به هر صورت من نه در گذشته به دنبال این بودم خود را بی جهت به زمین بزنم و نه در آینده. اینقدر توانایی دارم که با تکیه بر این توانایی که خدا بهم داده گل بزنم یا پاس گل بدهم که دیدید در بازی با پیکان هم این کار را انجام دادم. بی تعارف حرف های آقای داور من و به خصوص شیخ دیاباته را خیلی بهم ریخت. هم من و هم شیخ در جریان بازی ها گل های متعددی زدیم و پاس گل های زیادی خلق کردیم. این ها بر اساس بی جهت انداختن به زمین به دست نیامده. من نمی خواهم از خودم تعریف کنم اما همه توانمندی شیخ دیابانه را می شناسند. ما نیازی به این نداریم که اینطوری از حریفان امتیاز بگیریم.

مهدی قایدی در خصوص اینکه در بازی با پیکان هم پاس گل داده و روی گل نهم هم چنان متوقف شده؛ گفت: این موضوع خیلی برایم اهمیتی ندارد. در خدمت تاکتیک تیم هستم. شد گل می زنم و نشد پاس گل می دهم. مهم موفقیت استقلال است. اگر من بهترین عنوان ها را به دست بیاورم و تیم موفق نشود اصلا برای من جذاب نیست؛ البته نه تنها برای من بلکه برای هیچ بازیکنی. مثل گلی که بازیکن می زند اما تیمش در بازی شکست می خورد. الان تمرکز ما روی بازی با شاهین است. انشاالله در این بازی شیخ دیاباته آقای گل می شود و من هم آقای پاس گل.

مهاجم استقلال که در تیم ایرانجوان بوشهر چهره شد و به استقلال آمد در پایان مصاحبه اش در مورد سقوط شاهین بوشهر گفت: شاهین یکی از تیم های قدیمی و دوست داشتنی فوتبال بوشهر است. دیگه به همه ثابت شد بوشهر چه استعدادهای خوبی در فوتبال دارد. شاهین دو بار به لیگ برتر آمده و هر دوبار به دسته پایین تر سقوط کرده اما ایرانجوان هنوز صعود به لیگ برتر را تجربه نکرده است. برای من سخت است که قبول کنم شاهین به دلیل عدم توانمندی فنی به دسته پایین تر سقوط می کند به این خاطر که می دانم در بوشهر فوتبال چه جایگاهی دارد و از چه استعدادهایی برخوردار است؛ مشکلی اگر هم هست که منجر می شود تیم بعد از صعود بلافاصله به دسته پایین تر سقوط کند به خاطر مشکلات مدیریتی در فوتبال بوشهر است. مدیریت در فوتبال آنقدر مهم است که می تواند یک تیم را به عرش برساند و حتی یک تیم را ناکام کند. آنهم تیمی از شهر بوشهر. به هر صورت این اتفاق خیلی برایم ناراحت کننده بود. البته فوتبال ادامه دارد و امیدوارم در ادامه مسیر شاهین با درس هایی که از گذشته گرفته راه خود را پیدا و دوباره به لیگ برتر صعود کند. حیف است بوشهر با این همه بازیکنان خوبی که دارد در لیگ برتر حضور نداشته باشد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.