صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / اتفاق بزرگتری از فصل قبل را رقم می زنم
اتفاق بزرگتری از فصل قبل را رقم می زنم

کاوه رضایی:

اتفاق بزرگتری از فصل قبل را رقم می زنم

کسب و کار نیوز:کاوه رضایی گلزن ایرانی روز شنبه شارلروا در بازی برابر اوستنده در لیگ بلژیک می خواهد در این فصل تیمش را به سمت اهداف بزرگش کمک کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, روزنامه فرانسوی زبان بلژیک ” dhnet” در گزارشی در ارتباط با کاوه رضایی مهاجم ملی پوش و ایرانی تیم شارلروا نوشت:” دیگر منتظر او نبودیم اما در یک صبح خوب در روزهای پایانی ماه ژوئیه، این خبر منتشر شد: کاوه رضایی به عنوان بازیکن قرضی به شارلروا برگشت. ”

سومین بازیکن ایرانی تیم شارلروا که در تابستان ۲۰۱۷ وارد بلژیک شد، بعد از یک فصل بازی در بروژ به شارلروا بازگشت. اتفاق بزرگی بود که مدیران باشگاه موفق شد این مهاجم را بعد از مذاکرات طولانی با مدیریت بروژ به شارلروا برگرداند. موضوعی که خود کاوه ترجیح می دهد راجع به آن صحبت نکند. کاوه رضایی با صراحت می گوید:” نمی خواهم در این باره صحبت کنم. این یک داستان طولانی است و الان دوست ندارم در مورد آن فکر کنم.”

او روز شنبه برای نخستین بار در این فصل اجازه حضور در بازی را پیدا کرد چرا که در هفته اول به خاطر اینکه از بروژ به شارلروا آمده بود نتوانست در دیدار دو تیم به زمین برود. این مهاجم ۲۸ ساله اما در اولین حضورش در این فصل توانست یک گل با ارزش به ثمر برساند. تنها ۱۲ دقیقه بعد از ورودش او دروازه اوستنده را باز کرد:” شروع بازی و نبودنم در ترکیب برای من ناامید کننده نبود، مربی تصمیم گرفت همان یازده بازیکن بازی اول را به زمین بفرستد.” او افزود:” من تمرینات آمادگی پیش فصل را کامل انجام نداده ام و باید دوباره به شرایط ۱۰۰ درصد آمادگی برسم. هر زمان مربی بخواهد آماده بازی هستم چه از ابتدا و چه به عنوان بازیکن تعویضی. من تمام تلاشم را انجام می دهم که بهترین عملکرد را داشته باشم.”

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.