صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / شهرخودرو سقف خواسته خراسان را بالا برد
شهرخودرو سقف خواسته خراسان را بالا برد

رضا صاحبی:

شهرخودرو سقف خواسته خراسان را بالا برد

کسب و کار نیوز:آقای گل اسبق فوتبال ایران گفت: شهرخودرو با کسب سهمیه آسیا سقف خواسته‌های به حق فوتبال خراسان را بالا برد و این توان را دارد که باز هم رویاهای استان را تعبیر کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رضا صاحبی در خصوص حذف شهرخودرو خراسان از کورس سهمیه آسیا اظهار داشت: قبل از هر چیز باید به بازیکنان و کادر فنی شهرخودرو خسته نباشید گفت که تمام تلاش خود را تا روز آخر برای موفقیت این تیم انجام دادند اما به هر حال جدا شدن آقا یحیی از تیمی که خودش بسته بود، اشتباهات داوری که در بازی‌های اخیر اثر خودش را گذاشت و دیگر عوامل ریز و درشت باعث شد تا نماینده استان خراسان نتواند کسب سهمیه آسیا را تکرار کند.

*شهرخودرو سقف خواسته اهالی فوتبال خراسان را بالا برد

کاپیتان سابق پیام مشهد افزود: قطعا اینکه با اختلاف امتیازی اندک، شانس آسیایی شدن شهرخودرو در یک هفته مانده به پایان لیگ از دست رفت، یک حسرت برای فوتبال خراسان بر جای ماند و همه اهالی فوتبال استان افسوس خوردند اما به واقع این شهرخودرو بود که سقف خواسته‌های فوتبال استان ما را بالا برد و انشاالله خودش نیز توانایی این را خواهد داشت که با کمک استان باز هم دست به کارهای بزرگ بزند.

*بهترین تیم شهرستانی بالاترین افتخار باشگاهی خراسان بود

وی با بیان اینکه فتح دو عنوان بهترین تیم شهرستانی، یکبار حضور در فینال حذفی و … از بالاترین افتخارات تاریخ فوتبال باشگاهی خراسان به شمار می‌آید، متذکر شد: فوتبال خراسان همواره بازیکنان بزرگی را به فوتبال ایران معرفی کرده و مثلا بازیکنی مثل آندو از ابومسلم به بولتون رفت، ستاره‌هایی از ابومسلم و پیام به سرخابی‌های تهران رفتند و قبل‌تر نیز بازیکنانی چون خداداد عزیزی تبدیل به اسطوره ملی فوتبال ما شدند اما افتخارات باشگاه‌های باقدمت استان هرگز به این اندازه رشد نداشت و پیشرفت نکرد.

صاحبی افزود: اما شهرخودرو با وجود قدمت نه چندان زیادش از زمان پدیده تا امروز، موفق شد سهمیه آسیا را سال گذشته برای خراسان به دست آورد و تا همین دیروز هم در کورس سهمیه آسیا بود که انصافا باعث غرور استان ما شده است. این چیزی نیست که بتوان از آن فراموش کرد و ساده از آن گذشت. اینکه یک بخش خصوصی به فوتبال استان خراسان آمده و چنین تحولی را رقم زده که امروز سهمیه آسیایی خواسته به حق هواداران استان شده یک اتفاق بسیار بزرگ و امیدوارکننده است فلذا نباید روزی که سهمیه را از دست داده با اظهارات نابجا، ناامیدش کرد.

*ذوبی ها الان ذوب‌آهن را به خاطر ناکامی آتش می‌زنند؟

آقای گل سال۸۰ لیگ آزادگان با اشاره به زمان حضورش در ذوب‌آهن گفت: یکی از فاکتورهای مهم باشگاهداری توجه به زیرساخت‌های لازم و نداشتن مشکلات مالی است که ذوب‌آهن اصفهان از آن بهره‌مند بود. ذوب‌آهن با همین پتانسیل موفق شد اتفاقات بزرگی در فوتبال اصفهان و کشور رقم بزند. اینکه امروز کارش در هفته‌های آخر به تلاش برای بقاء کشیده، آیا باید هوادارانش این باشگاه را آتش بزنند؟ آیا باید تمام افتخارات این باشگاه را زیر سئوال ببرند چون کارش به بقاء کشیده؟

وی با بیان اینکه در فوتبال ایران همیشه هزینه کردن از جیب دولت کار راحتی است اما استمرار آن بسته به سیاست دولت‌ها است، تاکید کرد: شهرخودرو در این شرایط به عنوان یک بخش خصوصی وارد کار می‌شود و برای فوتبال استان خراسان هزینه‌هایی می‌کند و افتخاراتی می‌آورد که واقعا کم‌سابقه است. به عنوان کسی که سابقه‌ای در فوتبال این استان دارم معتقدم باید امثال آقای حمیداوی را تکریم کرد نه اینکه با رفتارهای غیرمنصفانه بخاطر اینکه آسیا از دست رفته، کاری کرد که این مجموعه دلسرد شود. واقعا الان اگر شهرخودرو برود، این تیم برای پول سفرش باید پشت درب فلان مسئول استانی یا شهری بنشیند. این واقعیت فوتبال خراسان است و نباید به کسی بربخورد.

*از اینکه بازیکنان مشهدی در تیم مدعی سهمیه تاثیرگذار هستند، خوشحالم

رضا صاحبی که مدتی نیز سرمربی تیم جوانان پدیده بوده است، متذکر شد: اینکه امروز در تیم شهرخودرو علی نعمتی به عنوان یک بازیکن بومی بازی می‌کند، حسین مهربان گلزنی می‌کند، محمدزاده در لیست بازی قرار می‌گیرد یا امید منصوری که خودم در جوانان پدیده پیدا کرده‌ام، راه به ترکیب اصلی این تیم در کورس مدعیان پیدا می‌کند برای فوتبال استان ما خبر بسیار خوبی است. شهرخودرو برای فوتبال خراسان یک نعمت است که می‌تواند در عین مدعی بودن، به استعدادهای فوتبال خراسان فرصت دیده شدن بدهد.

*دنیا برای شهرخودرو به آخر نرسیده است

آقای گل اسبق فوتبال ایران با اشاره به سرمربیگری سهراب بختیاری‌زاده در شهرخودرو یادآور شد: روزی که سهراب سرمربی شد با شناختی از خصوصیات اخلاقی و فنی ایشان داشتم اولین نفری بودم که به ایشان زنگ زدم و تبریک گفتم چراکه اعتقاد دارم دوران بازگشت.به مربیان قدیمی فوتبال ایران گذشته و تا کی می‌خواهیم دنبال مربیان مسن فوتبال ایران برویم. انتخاب سرمربی برای تیم سلیقه است اما اصل انتخاب مربیان جوان کار درستی است. البته که بختیاری‌زاده هم بدشانس بود و اتفاقات داوری هم نگذاشت بتواند به نتیجه دلخواهش برسد.

صاحبی در خاتمه متذکر شد: دنیا برای شهرخودرو به آخر نرسیده و باید از همین امروز به بازی آخرش مقابل نساجی و کسب یک پیروزی برای حسن ختام کارش در لیگ امسال فکر کند و بعد آماده حضور در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شود تا عملکردی شایسته به عنوان نماینده استان خراسان در آسیا داشته باشد.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.